بازار ارز دیجیتال امروز ۶ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

در حال حاضر نمودار بیت کوین در یک الگوی مثلی قرار دارد و در حال نوسان است باید منتظر ماند تا مشخص شود از کدام سمت این الگو شکسته می‌شود اگر از سمت بالا شکسته شد تداوم روند صعودی و اگر از سمت پایین شکسته شد شروع روند نزولی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ شنبه ششم شهریورماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

· بیت کوین ۴۹ هزار و هشت دلار، رشد ۴.۳۸ درصدی

· اتریوم دو هزار و ۲۵۰ دلار

· کاردانو دو دلار و ۸۶ سنت

· بایننس کوین ۴۸۹ دلار و ۱۳ سنت

· دوج کوین ۲۹ سنت

· ریپل یک دلار ۱۵ سنت

· پولکادات ۲۶ دلار و ۹ سنت

· یونی سواپ ۲۷ دلار و ۱۶ سنت

· سولنا ۸۶ دلار و ۸۱ سنت

· ترا ۳۱ دلار و چهار سنت

· مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۶ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

بیت کوین ۶ شهریور

در حال حاضر نمودار بیت کوین در یک الگوی مثلی قرار دارد و در حال نوسان است باید منتظر ماند تا مشخص شود از کدام سمت این الگو شکسته می‌شود اگر از سمت بالا شکسته شد تداوم روند صعودی و اگر از سمت پایین شکسته شد شروع روند نزولی است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۶ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

پیش بینی: رفتار نوسانی تا زمانی که الگو تأیید شود.

اخبار مهم بازار کریپتوکارنسی

کارشناسان: افت قیمت بیت کوین از ناحیه ۵۰ هزار دلار محتمل بود

کارشناسان می‌گویند افت قیمت بیت کوین از ناحیه ۵۰ هزار دلار قابل پیش‌بینی بوده است. به گفته این افراد، کسب سود تریدرها را سبب کاهش قیمت این ارز دیجیتال و افت آن به مناطق حمایتی پایین‌تر عنوان کردند. بهای بیت کوین در ۲۶ اوت (چهارم شهریور) با مقاومت سنگین در محدوده ۵۰ هزار دلار مواجه شد و تا ۴۶ هزار و ۵۰۰ دلار سقوط کرد. با وجود این، خریداران موفق شدند این روند نزولی را متوقف کنند. کارشناسان ناحیه ۴۴ هزار دلار را یک محدوده حمایتی بسیار قوی می‌دانند.

پیتر شیف: بیت کوین یک پامپ و دامپ عظیم است

پیتر شیف، منتقد سرسخت بیت کوین، در جریان مناظره‌ای با آنتونی اسکاراموچی بر سر طلا و بیت کوین، این ارز دیجیتال را یک «پامپ و دامپ عظیم» توصیف کرده است.

شیف خاطر نشان کرد: «از نظر من بیت کوین یک پامپ و دامپ عظیم است. افرادی که زود مالک آن شدند همواره بازار را پامپ می‌کنند تا با ایجاد شور و اشتیاق بین دیگران اندوخته‌های خود را به فروش برسانند.» بعد از این مناظره ۵۱ درصد از افرادی که بیننده این برنامه بودند از نظرات ضد بیت کوینی شیف حمایت کردند. گفتنی است شیف طلا را بهترین ابزار ذخیره ارزش می‌داند.

بانک مرکزی چین: بیت کوین هیچ ارزش بالقوه‌ای ندارد

بانک مرکزی چین به هیچ عنوان قصد ندارد موضع سخت‌گیرانه خود را در قبال ارزهای دیجیتال تغییر دهد. نایب رئیس واحد حفاظت از حقوق مشتریان این بانک اخیراً اعلام کرد دارایی‌های دیجیتال همانند بیت کوین پول قانونی محسوب نمی‌شوند و هیچ «ارزش بالقوه‌ای» ندارند. او همچنین ارزهای دیجیتال را «سرمایه‌گذاری سوداگرانه محض» توصیف کرد و از مردم خواست از به این حوزه وارد نشوند.

کلاهبرداری ۱۱۹ میلیون دلاری در ترکیه با حقه سرمایه‌گذاری در استخراج دوج کوین

یک کلاهبردار در ترکیه با وعده سودهای بسیار بزرگ، افراد را به سرمایه‌گذاری در استخراج دوج کوین دعوت کرده و از این طریق موفق به دزدیدن ۱۱۹ میلیارد دلار از سرمایه این افراد شده است. بر اساس گزارش شبکه خبری NTV، این کلاهبردار که با نام Turgut V شناخته می‌شود به همراه تیم خود به افراد گفته است که اگر در یک تکنولوژی استخراج دوج کوین سرمایه‌گذاری کنند، سرمایه خود را به‌صورت دو برابر از او دریافت خواهند کرد.

دولت آمریکا به دنبال سرکوب شدیدتر ارزهای دیجیتال است

به گزارش ایمون جاورز از شبکه سی‌ان‌بی‌سی، یکی از شرکت کنندگان در جلسه ویژه امنیت سایبری رئیس جمهور آمریکا گفته است که دولت آمریکا مجبور است صنعت ارزهای دیجیتال را شدیدتر سرکوب کند. این منبع آگاه یکی از شرکت کنندگان در جلسه امنیت سایبری، با حضور رهبران غول‌های فناوری و بخش مالی بوده است. آن‌ها اعتقاد دارند که مسئله امنیت سایبری یکی از کلیدی‌ترین مسائل این دهه است و گوگل، آی‌بی‌ام و دیگر غول‌های فناوری پس از این اجلاس متعهد شده‌اند تا میلیاردها دلار برای تقویت امنیت سایبری هزینه کنند.

بیش از ۱۰۰ هزار اتریوم پس از بروزرسانی EIP-۱۵۵۹ سوزانده شده‌اند

از زمان آغاز بروزرسانی EIP-۱۵۵۹ اتریوم، این شبکه به سوزاندن کارمزد تراکنش‌ها ادامه می‌دهد. این به روزرسانی که از ۲۱ روز پیش آغاز شد تاکنون منجر به سوزاندن بیش از ۱۰۰ هزار اتریوم شده است. تحلیلگران برآورد کرده‌اند که در طول یک سال آتی دو میلیون کوین به طور دائم از گردش شبکه اتریوم خارج شوند. گفتنی است که ماینرهای اتریوم به دلیل از بین رفتن بخشی از درآمدهایشان و سوزانده شدن توکن‌ها، از مخالفان این ارتقا کلیدی در شبکه هستند.

پلیس برزیل ۲۸ میلیون دلار ارز دیجیتال را توقیف کرد

پلیس فدرال برزیل در چارچوب عملیاتی موسوم به کریپتوس (Kryptos) توانست ۲۸.۷ میلیون دلار ارز دیجیتال را ضبط و توقیف کند. همراه با این میزان ارز دیجیتال، ۳.۶ میلیون دلار پول نقد، ۲۱ خودرو لوکس و انواع جواهرات هم توقیف شده‌اند. گفتنی است که این عملیات پلیس، به اتهام ۵ نفر برای اداره یک طرح کلاهبرداری مربوط است که پلیس آن‌ها را بازداشت کرده است. این افراد متهم به کلاهبرداری هرمی میلیارد دلاری از طریق دادن وعده بازپرداخت سود ۱۵ درصدی به سرمایه‌گذاران هستند.

مدیرعامل تری ارو کپیتال به صعود دوج کوین امیدوار است

سو ژو، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تری ارو کپیتال (Three Arrows Capita)، فرضیه صعودی خود را برای ارز دیجیتال مورد علاقه ایلان ماسک یا همان دوج کوین بیان کرده است. ژو در «پادکست تئوری بازی ارز دیجیتال» عنوان کرد که به دوج کوین علاقه‌مند است؛ چرا که این میم کوین بیشتر از سایر ارزهای دیجیتال توجه تریدرهای «یقه آبی» را به خود جلب کرده است. وی همچنین به این نکته اشاره کرد که دوج کوین نسبت به سایر ارزهای دیجیتال، بیشتر در میان عامه مردم شناخته شده است و این می‌تواند دلیلی برای امید به آینده این میم کوین باشد.

مسئول خزانه‌داری شهری در ایالت ایلینوی کریپتو می‌پذیرد

بنا بر گزارش‌ها، هالی کیم، مسئول اداره خزانه‌داری شهر لیک کانتی، در ایالت ایلینوی برای تأمین بودجه کمپین انتخاباتی خود ارزهای دیجیتال را می‌پذیرد. کیم قرار است در انتخابات محلی در سال ۲۰۲۲ شرکت کند و پذیرش بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و سایر ارزهای محبوب را در برنامه دارد. او معتقد است پذیرش کمک‌های مالی کریپتویی باعث می‌شود افراد آشنا به حوزه فناوری از او حمایت کنند.

برپایی بیلبورد توسط دوست‌داران ارزهای دیجیتال علیه سناتور ریچارد شلبی در بیرمنگام

یک گروه غیرانتفاعی با نام «جنگ برای آینده» که بر حقوق دیجیتال تمرکز دارد، پس از دریافت کمک‌های مالی از سوی جامعه ارزهای دیجیتال، بیلبوردی را در بیرمنگام علیه سناتور ریچارد شلبی برپا کرده است. سناتور شلبی ۸۷ ساله، پس از مخالفت با اصلاحات قانون مالیاتی ارزهای دیجیتال، موجب لغو این اصلاحات شد و خشم جامعه ارزهای دیجیتال را برانگیخت.

اقدام کشور قرقیزستان برای قانون‌گذاری صرافی‌های ارز دیجیتال

دولت جمهوری قرقیزستان با معرفی یک چارچوب نظارتی ملی برای پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال، اولین قدم‌های خود را در جهت پذیرش ارزهای دیجیتال برداشت. بر اساس گزارش رسانه خبری ۲۴.kg در روز چهارشنبه، نهاد نظارتی و مدیریت بازارهای مالی قرقیزستان (Gosfinnadzor)، یک سازمان نظارتی که زیر نظر وزارت اقتصاد و دارایی این کشور فعالیت می‌کند، طرحی را برای قانون‌گذاری صرافی‌های ارز دیجیتال تدارک دیده است که در آن چارچوب‌های نظارتی، مسئله ثبت در سیستم یکپارچه دولت، عملکرد و مسئولیت صرافی‌ها مشخص شده است.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۶ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 517730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.