۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۱
رفع معضل آب شرب شهر سرخ‌رود

شهردار سرخ‌رود از عزم جدی مدیران شهری برای رفع معضل آب شرب شهری این شهر خبر ‏داد.‏

محسن کبودفیروزجایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شهرداری با بسیج امکانات، ادوات و نیروی انسانی با ورود به پروژه حفاری و لوله‌گذاری رینگ آب شهری به منظور تسریع در این عملیات به کمک اداره آب و فاضلاب شهری شتافت و با حداکثر سرعت این مهم را عملی کرد، گفت: در این پروژه دیگر نهادها در برق‌رسانی و تأمین هزینه ایستگاه پمپاژ آب در مسیر شبکه آبرسانی مشارکت دارند.

وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر با تعامل و همکاری در تجهیز و برق‌رسانی به ایستگاه پمپاژ آب میانی خط لوله دابوی شمالی اهتمام ویژه داشته تا در این راستای قدمی مؤثر بردارند.

کبودفیروزجایی با اشاره به ادامه همکاری شهرداری با اداره آب و فاضلاب، ادامه داد: با تأیید اعضای شورای اسلامی شهر مقرر شد هماهنگی لازم جهت بررسی پیشنهاد تأمین دو قطعه زمین به منظور احداث مخزن ذخیره آب همچنین برنامه‌ریزی افزایش شبکه و پوشش آبرسانی به نوار ساحلی پس از تقویت شبکه اصلی در دستور کار شهرداری و اداره آب و فاضلاب قرار گیرد.

شهردار سرخ‌رود از تأمین هزینه‌ای بالغ بر ۲.۵ میلیارد ریال در حوزه رفع مشکلات آب شرب خبر داد و گفت: با وجود اینکه متولی اصلی آبرسانی اداره آب و فاضلاب است، اما شهرداری و شورای اسلامی شهر سرخ‌رود از هیچ‌گونه کمک، تعامل و همکاری با این اداره به منظور رفع مشکلات تا حصول نتیجه مطلوب فروگذار نخواهد بود چرا که اصلی‌ترین هدف در خدمت گذاری، جلب رضایت شهروندان است.

وی با بیان اینکه این سازمان در اصلاح شبکه آبرسانی همکاری خواهد داشت، عنوان کرد: شهرداری جهت اجرای فاز اول اصلاح شبکه آب شهری به طول پنج کیلومتر به اداره آب و فاضلاب کمک می‌کند.

کد خبر 517718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.