آقاکوچکی: پیش بینی این نتیجه را نداشتیم!/ اما و اگرهای صعود بسکتبال با ویلچر

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: می دانستیم الجزایر را شکست می دهیم ولی نه با این نتیجه.

به گزارش ایمنا، عباس آقاکوچکی بعد از برد برابر الجزایر اظهار داشت: از ابتدا می‌دانستیم گروه سختی داریم. پیش بینی برد الجزایر را داشتیم ولی نه با این قدرت و زیبایی.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ادامه داد: بعد از مسابقه با استرالیا و آمریکا، امروز هم خوب بازی کردیم. در نیمه دوم دیدار برابر آمریکا، تنها با سه امتیاز شکست خوردیم.

آقاکوچکی خاطرنشان کرد: روند رو به رشد تیم در بازی با الجزایر خودش را کامل نشان داد و با قدرت پیروز شدیم. پیش بینی ما هم همین بود که الجزایر را شکست بدهیم.

وی با بیان اینکه پیش بینی صعود از گروه دوم سخت است، یادآور شد: آلمان یکی از گزینه‌هایی است که در پیش بینی اولیه می‌توانیم شکست بدهیم ولی آنها بریتانیا را شکست داده و با اختلاف کم به آمریکا باخته‌اند. این نتایج یک مقدار کار را سخت می‌کند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر تصریح کرد: نتیجه رقابت بریتانیا با الجزایر شبیه به نتیجه بازی با ما بود. اگر بتوانیم بریتانیا را شکست بدهیم، به صعود امیدوار می‌شویم. البته همه می‌دانند بریتانیا تیم بسیار خوبی است. به هر حال، اگر بریتانیا امروز به آمریکا ببازد، شرایط برای ما بهتر است.

منبع: فارس

کد خبر 517676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.