لغو طرح زوج و فرد ادامه دارد/راه‌اندازی مرکز تعویض پلاک اینترنتی در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه بعد از تهران اولین استانی هستیم که مرکز تعویض پلاک اینترنتی را راه اندازی می‌کنیم، گفت: طرح زوج و فرد اجرا نمی‌شود و به دلیل عدم رعایت ممنوعیت‌های شبانه برخوردهای پلیس بیشتر در این بخش است.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: محدودیت‌های کرونایی مانند سابق در حال اعمال است و همچنان پلاک‌های غیر بومی حق ورود به استان اصفهان را ندارند.

وی افزود: میزان جریمه‌های کرونایی در ورود یا خروج از شهرهای قرمز یک میلیون و ۵۰ هزار تومان، ورود یا خروج از شهرهای نارنجی ۵۲۵ هزار تومان و تردد داخل استان اگرچه مشکلی ندارد اما توصیه می‌شود ترددهای غیرضروری به هیچ وجه انجام نشود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه طرح زوج و فرد هنوز لغو است و فعلاً اجرا نمی‌شود، تصریح کرد: ممنوعیت ترددهای شبانه همچنان به قوت خود باقی است و جریمه آن ۲۱۰ هزار تومان است،

وی با بیان اینکه مسافر غیربومی چندانی در اصفهان نداریم، گفت: ترددهای شبانه بیشتر رعایت نمی‌شود و برخوردهای پلیس در این بخش بیشتر است اما ترددهای غیربومی کاهش داشته است.

سرهنگ محمدی در مورد راه اندازی مرکز تعویض پلاک اینترنتی، اظهار کرد: بعد از تهران اولین استانی هستیم که مرکز تعویض پلاک اینترنتی را راه اندازی می‌کنیم.

وی در خصوص روند فعالیت این مرکز اظهار کرد: احتمال دارد در هفته جاری این مرکز به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز می‌کند که در روزهای آینده این راه‌اندازی اطلاع رسانی می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: بیشتر فرایند تعویض پلاک به صورت مجازی از طریق یک اپلیکیشن در بستر اینترنت انجام می‌شود و تنها برای اموری همچون بازدید خودرو، تحویل اسناد قدیمی، تحویل اسناد جدید، فک پلاک قدیم و نصب پلاک جدید مراجعه خواهند داشت که این روند به صورت خودرویی و در عرض ۱۵ دقیقه انجام می‌شود.

وی با اشاره به بخشودگی جریمه‌های یک پزشک در اصفهان گفت: جریمه‌های این پزشک تنها مربوط به تردد در زمان محدودیت‌ها از شروع کرونا بوده که مبلغ آن بیش از هشت میلیون تومان بوده است و این پزشک هیچ تخلف دیگری در رانندگی نداشت.

کد خبر 517663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.