۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
مشخصات لپ‌تاپ Dell Vostro 3501–C+ قیمت

خرید بهترین لپ‌تاپ در میان انبوهی از برندها کار وقت‌گیر و خسته‌کننده‌ای است. امروزه لپ‌تاپ با مدل‌های گوناگون و طیف وسیعی از مشخصات در بازار موجود است ولی ما در این مطلب به شما کمک خواهیم کرد تا یکی از بهترین لپ‌تاپ ها را بر اساس قیمت و انتظارات خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لپ‌تاپ Dell Vostro 3501– C از جدیدترین سری لپ‌تاپ‌های خانواده وسترو و از سری ۳ هزار کمپانی بزرگ Dell است. این مدل با رنگ طوسی عرضه شده و توانسته سلیقه بسیاری از کاربران را تأمین کرده است.

طراحی لپ‌تاپ Dell Vostro 3501– C

ابعاد لپ‌تاپ Vostro 3501 – C به طور دقیق ۳۶۳×۲۴۹ میلی‌متر و ضخامت آن ۱۹.۹ میلی‌متر است. وزن این لپ‌تاپ ۱.۸۴ کیلوگرم است که مناسب جابه‌جایی‌های کوتاه است، اما استفاده کامل از پلاستیک باعث شده که بدنه این لپ‌تاپ آسیب‌پذیر شود.

در قسمت بالایی این لپ‌تاپ وب کم Hd قرار دارد؛ متریال داخل بدنه نیز همانند جنس خود بدنه از پلاستیک ساخته شده است که حس امنیت و محکم بودن لپ‌تاپ را از آن سلب کرده است. در قسمت پشتی لپ‌تاپ نیز می‌توانید قسمت خروجی هوا را مشاهده کنید و در قسمت بالایی زیر لپ‌تاپ نیز خروجی دو اسپیکر قرار گرفته است.

کیبورد لپ‌تاپ Dell Vostro 3501– C

کیبورد لپ‌تاپ نیز همانند دیگر بخش‌های آن تأثیر مستقیمی بر روی قیمت نهایی دارد؛ کلیدها در زمان فشردن نرم است و صدای کمی را تولید می‌کند. این کیبورد دارای نامبر پد کامل نیز است نکته قابل‌توجه تغییر جایگاه کلیدهای Page Up و Page Down است.

مشخصات لپ‌تاپ Dell Vostro 3501– C+ قیمت

‌پورت‌های لپ‌تاپ Dell Vostro 3501– C

این لپ‌تاپ در سمت راست دارای درگاه‌های: پورت HDMI 1.4 خروجی، پاور، پورت RJ-45، دو USB نوع A 3.2 نسل اول و جک ۳.۵ میلی‌متری است و در سمت چپ، پورت USB نوع A 2.0 و کارت‌خوان قرار گرفته است که می‌توان از آن‌ها برای اتصال دیگر دستگاه‌ها به لپ‌تاپ استفاده کنید.

پردازنده لپ‌تاپ Dell Vostro 3501– C

شرکت Dell در این لپ‌تاپ از پردازنده ساخت intel سری Core i3 مدل 1005G1 استفاده کرده است که فرکانس پردازش آن در حالت پایه 1.20GHz و در حالت بوست 3.40GHz است. این پردازنده دارای چهار مگابایت حافظه کش، دو هسته فیزیکی و چهار هسته مجازی است که پردازش اطلاعات منطقی را در این لپ‌تاپ به عهده دارد.

مشخصات لپ‌تاپ Dell Vostro 3501– C+ قیمت

در کنار این پردازنده گرافیکی آن بورد New Power UHD G1 نیز قرار گرفته است به دلیل نبودن حافظه اختصاصی گرافیکی این لپ‌تاپ قادر به اجرای نرم‌افزارهای گرافیکی سنگین و بازی‌های رایانه‌ای نیست. در این مدل هشت گیگابایت رم DDR4 و یک ترابایت حافظه HDD با سرعت چرخش 5400rpm و یک حافظه SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت قرار گرفته است که می‌توانید فایل‌ها و نرم‌افزارهای خود را بر روی آن ذخیره کنید.

وجود حافظه SSD باعث بهبود سرعت بالا آمد سیستم عامل و دیگر نرم افزارهای نصب شده بر روی این حافظه شده است.

مشخصات لپ‌تاپ Dell Vostro 3501– C+ قیمت

نمایشگر لپ‌تاپ Dell Vostro 3501– C

لپ‌تاپ ۱۵ اینچی Dell Vostro 3501– C دارای یک پنل ۱۵.۶ اینچی نوع IPS است که می‌تواند تصاویری را با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ نمایش دهد. در هر اینچ این نمایشگر ۱۴۲ پیکسل قرار دارد که تصویری با کیفیت را در این نمایشگر ارائه می‌دهد. زاویه دید آن با توجه به نوع پنل مناسب است و کاربران متعدد می‌تواند به راحتی تصاویر آن را با هر زاویه‌ای مشاهده کند.

در حالت حداکثر روشنایی این نمایشگر عدد ۲۶۳ نیت را نمایش می‌دهد که برای این لپ‌تاپ و پنل بسیار عالی است. میزان پوشش گیومت رنگ sRGB در این نمایشگر نیز عدد ۵۰ درصد است که با توجه به اقتصادی بودن این لپ‌تاپ مطلوب است. این نمایشگر از نرخ به‌روزرسانی 60Hz بهره می‌برد که می‌تواند تصاویری سلیس را برای شما نمایش دهد.

باتری لپ‌تاپ Dell Vostro 3501– C

باتری استفاده شده در لپ‌تاپ Dell Vostro 3501– C بسیار مناسب با ساختار آن است؛ این لپ‌تاپ می‌تواند یک تا سه ساعت روشن بماند که با توجه به که این باتری سه سلولی و ۴۲ واتی بسیار مناسب است.

مزایای لپ‌تاپ Dell Vostro 3501– C

  • پورت متنوع
  • سخت افزار قوی
  • صفحه نمایش HD

معایب لپ‌تاپ Dell Vostro 3501– C

  • استحکام کم بدنه

قیمت لپ‌تاپ Dell Vostro 3501– C

با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب قیمت لپ‌تاپ ۱۵ اینچی Dell Vostro 3501– C با حافظه یک ترابایت و با رم هشت و به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ با تفاوتی در حدود ۱۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان تا ۱۵ میلیون و ۳۷۹ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

کد خبر 517535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.