گاز منطقه ۵ شهرداری تهران فردا قطع می شود

شرکت گاز استان تهران با صدور اطلاعیه ای از قطع گاز به علت نصب شیر قطع کن برقی در زمان زلزله در منطقه ۵ شهرداری پایتخت برای فردا (شنبه ششم شهریور) از ساعت ۸ صبح به مدت ۸ ساعت خبر داد.

به گزارش ایمنا، شرکت گاز استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای از قطع گاز به علت نصب شیر قطع کن برقی در زمان زلزله در منطقه ۵ شهرداری پایتخت برای فردا (شنبه) از ساعت ۸ صبح به مدت ۸ ساعت خبر داد.

این قطعی گاز محدوده ضلع شمال بزرگراه آبشناسان حد فاصل بزرگراه اشرفی تا خیابان امام رضا (ع) - تا شهید ستاری و خیابان نور - خیابان امام رضا (ع) و کوچه‌های منشعب - شهید فکوری و کوچه‌های یکم تا هشتم غربی، خیابان شهید چمران و کوچه‌های منشعب - خیابان لادن - پنج تن، خیابان ۳۵ متری قدس و ۲۵ متری المهدی و کوچه‌های منشعب و خیابان ارکیده و کوچه‌های منشعب - خیابان اقتصادی را شامل می‌شود.

براساس این اعلام، مجتمع مسکونی فرهنگیان و مجتمع مسکونی زیتون و گلستان، خیابان ۲۴ متری همت و کوچه‌های منشعب، ضلع جنوبی سیمون بولیوار حد فاصل فکوری تا خیابان انصار المهدی و خیابان سیمون بلیوار خیابان سپاه خیابان شقایق ۱ تا ۶ - لاله ۱ تا ۹ و یاس ۱ و ۲ خیابان مخابرات و خیابان اخلاص و خیابان شهرک دانشگاه و کوچه‌های منشعب نیز شامل این قطعی است.

این شرکت پیشاپیش از بردباری و همکاری همشهریان منطقه ۵ تشکر کرده است.

کد خبر 517502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.