عباس آقا کوچکی: شانسی برای صعود نداریم

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران گفت: رای رسیدن به مرحله بعد، خیلی روی بازی با استرالیا و آلمان حساب کرده بودیم اما امروز آلمان با غلبه بر انگلیس و شکستی که ما از استرالیا پذیرفتیم، عملاً شانسی برای صعود نداریم.

به گزارش ایمنا، عباس آقا کوچکی بعد از شکست برابر آمریکا اظهار کرد: این بازی بهتر بودیم و ظاهراً استرس بچه‌ها نسبت با قبل کمتر شده بود. این دیدار نسبت به قبل، حریف سخت‌تری داشتیم اما بازی بهتری را انجام دادیم؛ هر چند شکست خوردیم.

وی با اشاره به شکست در بازی با استرالیا، خاطر نشان کرد: واقعاً اعتقاد دارم که استرالیا خیلی کار کرده و تیم بسیار خوبی بود اما کمی در شروع، تیم ما هیجانی کار کرد. فیلم بازی را بازبینی کردیم و سعی کردیم که برای این مسابقه تسلط بیشتری داشته باشیم. در مسابقه قبل ۱۵ امتیاز را زیر سبد از دست دادیم که این هم دلیل فنی دارد و هم دلیل سخت افزاری دارد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه تیم ایران شانس صعود دارد، تصریح کرد: برای رسیدن به مرحله بعد، خیلی روی بازی با استرالیا و آلمان حساب کرده بودیم اما امروز آلمان با غلبه بر انگلیس و شکستی که ما از استرالیا پذیرفتیم، عملاً شانسی برای صعود نداریم اما واقعیت بسکتبال با ویلچر هم همین است. با قهرمان پارالمپیک بازی کردیم و با قهرمان جام جهانی مسابقه داریم. البته جوان‌گرایی کردیم و این موضوع مهمی است.

منبع: فارس

کد خبر 517470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.