قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که افزایش مستمر قیمت موجب شده تا تقاضای مصرفی به دلیل کاهش توان مالی در بازار عقب نشینی کند و تقاضای سرمایه ای نقش اثرگذار در بازار داشته باشد.

به گزارش ایمنا، خانواده «پژو ۲۰۶» هفته گذشته را در بازار با رشد ۵ تا ۸ میلیون تومانی به پایان رساندند. بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته «۲۰۶ تیپ ۲» در بازار ۲۵۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشد ۵ میلیونی را ثبت کرد. از سوی دیگر «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» نیز در هفته سپری شده رشد ۸ میلیونی را ثبت کرد و قیمت آن به ۲۸۶ میلیون تومان در بازار رسید. «پژو ۲۰۶ صندوقدار» دیگر محصول خانواده ۲۰۶ نیز در هفته سپری شده رشدی ۸ میلیونی را تجربه کرد و قیمت آن به ۲۸۰ میلیون تومان رسید.

از دیگر محصولات بازار پرتیراژها می‌توان به «تیبا صندوقدار» اشاره کرد؛ ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در مدت زمان مورد بررسی قیمت «تیبا صندوقدار» با رشد ۸ میلیونی در بازار به ۱۵۰ میلیون تومان رسید. قیمت «تیبا ۲» معمولی نیز با تغییر ۸ میلیون تومانی در بازار ۱۶۰ میلیون قیمت خورد. «ساینا» هم در هفته سپری شده رکورد افزایش ۱۰ میلیونی را در بازار به نام خود ثبت کرد و قیمت آن به ۱۶۱ میلیون تومان رسید.

منبع: اقتصاد نیوز

کد خبر 517461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.