کهتری: امیدوارم در پایان مسابقات بهترین نتایج را کسب کنیم

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان گفت: رحیمی بچه دزفول است و به گرما عادت دارد. او همچون دیگر اهالی خوزستان جنگنده و سخت‌کوش است، اما انصافاً اینجا هوای خیلی گرم و شرجی بود و رقابت سخت و دشواری هم او و هم بیابانی و منشازاده داشتند.

به گزارش ایمنا، مجید کهتری پس از پایان کار کمانداران کشورمان در رقابت‌های عصر امروز اظهار کرد: بچه‌ها خیلی خوب بودند. تا یک مرحله به پایان رقابت کامپوند، بیابانی اول بود و منشازاده سوم که در پایان به عناوین دوم و چهارم دست یافتند.

وی با تمجید ویژه از عملکرد غلامرضا رحیمی خاطر نشان کرد: وی عنوان دار پارالمپیک است و به همین خاطر روی او فشار زیادی بود. رحیمی تا اواسط کار نفر ششم یا هفتم بود، اما در تیرهای آخر جنگید، نفر اول شد و رکورد پارالمپیک را شکست.

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان ادامه داد: رحیمی بچه دزفول است و به گرما عادت دارد. او همچون دیگر اهالی خوزستان جنگنده و سخت‌کوش است، اما انصافاً اینجا هوای خیلی گرم و شرجی بود و رقابت سخت و دشواری هم او و هم بیابانی و منشازاده داشتند.

وی تصریح کرد: امیدوارم در پایان مسابقات تیراندازی با کمان بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ بهترین نتایج را کسب کنیم و آنچه را که مردم از ما انتظار دارند، به دست بیاوریم.

منبع: فارس

کد خبر 517454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.