فعالیت‌های فرهنگی تحت تاثیر کرونا قرار گرفته است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اولویت اول خود در دولت در همه حوزه‌ها از جمله حوزه فرهنگ و هنر را رسیدگی به عوارض ناشی از کرونا دانست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد مهدی اسماعیلی در اینستاگرام خود نوشت:

" دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم در محل این وزارتخانه حضور یافته و رسماً کار خود را آغاز کرد.

دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به اولین اولویت کاری خود در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اولویت اول ما در دولت در همه حوزه‌ها از جمله حوزه فرهنگ و هنر رسیدگی به عوارض ناشی از کرونا خواهد بود، در ۱۸ ماه گذشته که کشور با فراگیری کرونا روبرو بوده تمامی فعالیت‌های فرهنگی و هنری کشور تحت الشعاع قرار گرفته و رو به تعطیلی و نیمه تعطیلی رفته است.

وی ادامه داد: اصحاب فرهنگ و هنر به موجب این شیوع با روزگار سختی روبرو بودند و سعی ما در دولت مردمی بر این است که از وضعیت فعلی عبور کنیم و بتوانیم سریعاً یک فضای حمایتی و پشتیبانی را ایجاد کنیم.

دکتر اسماعیلی افزود: در جلسه امروز دولت نیز همین موضوع مطرح و قرار بر این شد که مجموعه‌های پشتیبان در دولت همانند سازمان برنامه و بودجه بتوانند کمک‌های لازم را داشته باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با بیان اینکه اتمام دوران وزارت آقای صالحی به معنای قطع همکاری ایشان با مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نخواهد بود، تصریح کرد: سعی ما بر این است که از شخصیت‌های فرهنگی همچون آقای صالحی که مایه افتخار کشور هستند بهره ببریم و سوابق و تجربیات علمی و فرهنگی ایشان ایجاب می‌کند که از نظرات کارشناسی ایشان استفاده کنیم، تاکید رئیس جمهور نیز بر این است که در یک فضای تعاملی از تجارب مدیران گذشته بهره برده و آن را به شرایط حال و آینده پیوند بزنیم تا در یک مسیر هم‌افزا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. "

فعالیت‌های فرهنگی تحت تاثیر کرونا قرار گرفته است

کد خبر 517434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.