با شهردار منتخب، دغدغه‌های مدنظر کارمندان را پیگیری می‌کنم

به مناسبت چهارم شهریور، روز کارمند تعدادی از کارمندان شهرداری با سرپرست شهرداری اصفهان دیدار کردند و به بیان مشکلات، دغدغه‌ها و مسائل مربوط به حوزه‌های کاری خود پرداختند.

به گزارش ایمنا، علیرضا بوژمهرانی در دیداری که به مناسبت روز کارمند با تعدادی از کارمندان شهرداری برگزار شد ضمن تبریک این روز، کارمند را به معنای صاحب و دارنده کار ذکر و اظهار کرد: در روز کارمند نمایندگانی از حوزه ستاد شهرداری دعوت شدند تا دغدغه‌ها را شنیده و با نظرات و مشکلات کارمندان به صورت مستقیم آشنایی بیشتری پیدا کنم.

وی با بیان اینکه مدیران شهرداری همواره تلاش داشته‌اند رفاهیات کارمندان را بیشتر کنند و در سال‌های اخیر نیز سرعت این کار بیشتر شد، تصریح کرد: با این وجود فشار تورم و صعود قیمت‌ها به قدری بالاست که هر میزان شهرداری در جهت بهبود وضعیت معیشت کارمندان خود اقدام کند به پای تورم نمی‌رسد.

سرپرست شهرداری اصفهان ادامه داد: لازم است در خصوص کارمندان و پرسنل شهرداری و مشکلات آنان از قبیل تبعیض‌ها، وضعیت رفاهی، ارتقا کارمندان تبدیل وضعیت‌ها و … یک هدف مشخص تعیین شود تا به طور مثال در یک دوره چهارساله وضعیت پرسنل بهتر شود.

وی با بیان اینکه با شهردار منتخب اصفهان دغدغه‌های مدنظر کارمندان را پیگیری می‌کنم، افزود: به تمام موضوعات کارمندان به دلیل اینکه از رده‌های پایین شهرداری کارم را آغاز کردم اشراف دارم، راجع به مسکن کارمندان دغدغه‌های بسیاری وجود دارد، نباید اینگونه باشد که پرسنل شهرداری حتی تا زمانی که بازنشسته می‌شوند فاقد مسکن باشند، لازم است از اختیاراتی که وجود دارد استفاده کرد تا مشکل مربوط به مسکن کارمندان برطرف شود.

کد خبر 517354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.