کشف جنازه مرد میانسال بر روی ریل قطار

شرور مسلح در دام پلیس، دستگیری قاتل نوجوان در مخفیگاهش، چهار کشته در تصادفی دلخراش، حمله خونین خرس وحشی به دو مرد، دستگیری سارق با ۵۰ فقره سرقت و کشف جسد بر روی ریل قطار را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: در پی دریافت شکایت‌های مردمی مبنی بر ایجاد رعب و وحشت، اخلال در نظم و امنیت عمومی و همچنین تیراندازی منجر به جرح و قطع عضو احدی از شهروندان توسط یکی از اراذل و اوباش شرق تهران، بی درنگ تیمی از مأموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

پیام کاویانی با اشاره به اینکه متهم برای فرار از قانون به یکی از شهرستان‌های غربی کشور گریخته بود، اظهار کرد: مأموران پلیس با انجام گسترده اقدامات اطلاعاتی در نهایت مخفیگاه این فرد شرور را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، وی را در مخفیگاهش دستگیر کرده و تعدادی سلاح سرد ممنوعه و مقادیری مهمات جنگی از مخفیگاه وی کشف شد.

وی با اشاره به سابقه‌دار بودن متهم خاطرنشان کرد: با بررسی سوابق متهم جرایمی از قبیل اخلال در نظم عمومی، تیراندازی منجر به جرح و قطع عضو، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز و ممنوعه و نزاع و درگیری در سوابق وی به چشم می‌خورد، متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

قاتل نوجوان در مخفیگاهش دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری قاتل فراری توسط مأموران پلیس آگاهی این شهرستان در کمتر از دو هفته پس از وقوع قتل خبر داد.

احمد ساکی اظهار کرد: درگیری جوانی ۱۸ ساله با سه نفر در شهرستان نهاوند، منجر به قتل این جوان با سلاح سرد شد.

وی افزود: در کمتر از یک ساعت دو نفر از هم‌دستان قاتل توسط پلیس دستگیر شدند اما قاتل که جوانی ۱۷ ساله است، از محل متواری و با تشکیل تیم ویژه پلیس آگاهی دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات سازمانی، بهره‌گیری از شیوه‌های تخصصی، اقدامات گسترده اطلاعاتی و به‌کارگیری شگردهای خاص پلیسی در کمتر از دو هفته مخفیگاه قاتل فراری را در یکی از استان‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در یک عملیات دستگیر و به شهرستان نهاوند انتقال دادند.

تصادف خودرو حامل اتباع افغان ۴ کشته در پی داشت

فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان اعلام کرد که در نتیجه تصادف خودرو حامل اتباع افغان در جنوب این استان چهار نفر از این افراد کشته و سه تن مجروح شدند.

علی اکبر سنجری محل این حادثه را کیلومتر ۱۰ جاده رودبارجنوب- جیرفت اعلام کرد.

وی افزود: چهار نفر از اتباع بیگانه در دم جان باختند و مصدومان نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند.

فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب استان کرمان گفت: طبق نظر کارشناسان راهور، علت حادثه انحراف به چپ خودرو حامل اتباع بیگانه بوده است.

وی گفت: تصادف بین یک پژو ۴۰۵ با وانت مزدا در ۱۰ کیلومتری پل بهادرآباد شهرستان رودبار جنوب رخ داده است.

حمله خونین خرس وحشی به ۲ مرد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران، از حمله خرس وحشی به دو نفر در ارتفاعات سه هزار تنکابن و سقوط از ارتفاع در منطقه رودبار کیاسر خبر داد و گفت: یکی از مصدومان حادثه رودبار کیاسر براثر سقوط از ارتفاع جان باخت.

محمود قاسمی با اشاره به اینکه پس از اعلام خبر وقوع حادثه از طریق تماس مردمی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (۱۱۲) مبنی بر حمله خرس اظهار کرد: براثر این حادثه، مصدومیت دو نفر در منطقه کوهستانی سه هزار، بلافاصله پس از هماهنگی با کشیک شعبه و مسؤول امداد تنکابن دو تیم امداد کوهستان از پایگاه دوهزار و شعبه با یک دستگاه خودروی کمک‌دار و یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: پس از رسیدن تیم‌های عملیاتی امداد و نجات به محل حادثه و انجام اقدامات اولیه درمانی، به دلیل وضعیت نامساعد یکی از مصدومان و صعب‌العبور بودن مسیر جهت انتقال، درخواست بالگرد توسط شعبه تنکابن در ساعت به مرکز EOC استان ارسال شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های صورت گرفته با معاونت امداد و نجات و کشیک سازمان امداد، بالگرد مستقر در استان مازندران به همراه تیم واکنش سریع به محل حادثه اعزام و مصدوم بدحال تحویل عوامل اورژانس شد.

دستگیری سارق با ۵۰ فقره سرقت سریالی

متهمی که به ۵۰ فقره دستبرد به خودروهای شخصی در مشهد اعتراف کرده است، دستگیر شد.

با کشفیات جدید کارآگاهان، مشخص شد که این فرد یک سارق سریالی است که مدت زیادی از سرقت‌هایش می‌گذرد. با به دست آمدن سرنخ‌های مهم، بازجویی‌ها از متهم دوباره از سر گرفته می‌شود که او دیگر نمی‌تواند به داستان سرایی‌هایش ادامه دهد و به ۵۰ فقره سرقت در مشهد اعتراف می‌کند.

متهم در ادامه درباره سرنوشت قطعات سرقتی، آدرس مال خری را در شهرک رجایی مشهد می‌دهد. با معرفی مال خر، گروهی از کارآگاهان برای دستگیری متهم وارد عمل می‌شوند و هم زمان با دستگیری مالخر ۳۸ ساله که هیچ سابقه‌ای هم در پرونده‌اش نداشته است، تعدادی لوازم درون خودرو سرقتی را نیز از او کشف می‌کنند.

بازجویی از مال خر نیز نشان می‌دهد که او تاکنون به ازای تمام لوازم سرقتی که از سارق گرفته است، مبلغ ۱۵ میلیون تومان به او داده است.

فرمانده انتظامی مشهد که جزئیات این پرونده تشریح کرد و گفت: در مخفیگاه سارق در کنار تمام لوازم مکشوفه، تعداد شش عدد قفل فرمان کشف شد که هیچ اثری از تخریب بر روی آنها مشاهده نمی‌شد. مشخص است تعدادی از شهروندان با وجود داشتن قفل فرمان از این وسیله استفاده نکرده‌اند و خودشان زمینه سرقت از خودروشان را مهیا کرده‌اند.

حسین دهقانپور ادامه داد: این متهم تاکنون به ۵۰ فقره سرقت در نقاط مختلف مشهد اعتراف کرده است که در ازای سرقت‌های زیاد فرد مالخر تنها ۱۵ میلیون تومان به او پرداخته است.

این مقام ارشد انتظامی مشهد با بیان اینکه نقش مالخران در این میان خیلی پررنگ است و اقدامات مجرمانه آنها منجر به افزایش سرقت‌ها می‌شود، یادآور شد که تحقیقات تکمیلی درباره این پرونده ادامه دارد.

قاتل جنازه رها شده بر روی ریل قطار، برادرش بود

پسر جوان وقتی دید برادرش از مادرش وکالت کاری کامل گرفته در سناریوی تلخی دست به قتل برادرش زد.

مأموران کلانتری ۱۷۳ امین آباد در جریان پیدا شدن جسد مردی ۴۰ ساله در نزدیکی ریل راه آهن در منطقه کهریزک قرار گرفتند و تیمی از مأموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

مأموران با حضور در صحنه جرم با شکستگی روی سر جسد مرد جوان روبرو شدند و در بازرسی بدنی از جیب شلوار مرد جوان یک قرص برنج پیدا کردند اما هیچ مدرک شناسایی از مرد جوان به دست نیامد.

بدین ترتیب جسد مرد ناشناس برای شناسایی و علت مرگ به دستور بازپرس پرونده به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در دستور کار کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

پزشکی قانونی پس از بررسی‌های کارشناسی علت مرگ فرید را ضربات جسم سخت به سر اعلام کردند و در این مرحله مأموران پلیس آگاهی تهران با توجه به نظریه پزشکی قانونی فرضیه قتل در محل دیگر و انتقال جسد در کنار ریل راه آهن را در دستور کار خود قرار دادند و مشخص شد عامل جنایت برای ردگم کنی یک قرص برنج در جیب فرید گذاشته تا مرگ را خودکشی نشان دهد.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه چندی قبل کارآگاهان پلیس آگاهی تهران متوجه برداشت از حساب بانکی فرید و روشن شدن گوشی موبایل وی شدند.

تیم پلیس جنایی تهران در این مرحله برای تحقیق به سراغ دستگاه عابربانکی که از حساب فرید برداشت شده بود رفته و در بررسی دوربین‌های مداربسته بانک با تصویر برادر فرید که فرهاد نام دارد روبرو شدند.

همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان به سراغ فرهاد که تنها مظنون پرونده قتل فرید بود بروند که فرهاد پس از دستگیری در همان ابتدا به قتل برادرش اعتراف کرد.‌

کد خبر 517349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.