گوشی موتورولا Moto E20  چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی موتورولا Moto E20 با دو گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اخیراً تصاویر جدیدی از گوشی موتورولا Moto E20 با شماره مدل XT2155-1 منتشر شده است که ویژگی‌های اصلی آن را نشان می‌دهد. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با رزولوشن +HD است که به تراشه هشت هسته‌ای نامشخص ۱.۶ گیگاهرتزی مجهز شده است و با دو گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است.

گوشی هوشمند موتورولا Moto E20 با استفاده از سیستم عامل اندروید 11 OS اجرا می‌شود، انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری چهار هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. دوربین سلفی این گوشی به حسگر پنج مگاپیکسلی مجهز شده است، یک دوربین دوگانه نیز در پنل پشتی گوشی قرار گرفته است که شامل دوربین‌های ۱۳ و دو مگاپیکسلی می‌شود.

گوشی هوشمند ذکر شده به حسگر اثرانگشت مجهز نشده است، کلید کنترل صدا و پاور آن نیز در لبه سمت راست و اسلات سیم کارت در لبه سمت چپ تعبیه شده است. یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری نیز در قسمت بالایی گوشی قرار گرفته است، در حالی که لبه پایینی آن میزبان یک میکروفون، یک پورت USB-C و بلندگوی گریل است.

به نظر می‌رسد که در آینده گوشی جدید دیگر شرکت موتورولا به نام Moto E30 وارد بازار خواهد شد، هنوز اطلاعاتی در مورد ویژگی این محصول ارائه نشده است.

کد خبر 517212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.