حضوری شدن دانشگاه در ترم جاری!

مقامات دانشگاه کمبریج اعلام کردند که برای ترم پیش رو،‌ به شیوه آموزش حضوری بازخواهند گشت.

به گزارش ایمنا، بنا بر اعلام "گراهام ویرگو" معاون آموزشی دانشگاه کمبریج، برنامه‌ها با توجه به تغییرات دستورالعمل‌های دولت و میزان شیوع کرونا ویروس، دائماً در حال بررسی است.

وی اظهار کرد: تا جایی که ممکن باشد، آموزش در این دانشگاه به صورت حضوری خواهد بود و دانشجویانی که نمی‌توانند به شهر کمبریج بازگردند، باید درخواست تحصیل از راه دور به طور موقت ارائه دهند تا درخواست‌ها به صورت موردی ارزیابی شوند.

معاون آموزشی دانشگاه کمبریج اضافه کرد: تنها دانشجویانی که آسیب‌پذیر هستند و هنوز واکسینه نشده‌اند، اجازه تحصیل از راه دور دارند. با این حال انتظار می‌رود این دانشجویان پس از واکسیناسیون کامل به دانشگاه بازگردند.

گفتنی است؛ برای پاییز سال جاری، دانشجویان و کارکنان دانشگاه کمبریج به کتابخانه‌ها و سایر امکانات این دانشگاه دسترسی خواهند یافت. همچنین، تمام دانشجویان این دانشگاه باید برای ترم پاییز در شهر کمبریج حاضر شوند. مگر اینکه دلیل محکمی برای غیبت خود داشته باشند.

البته گفته شده هنوز هم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در دستور کار دانشگاه کمبریج است و باید برای ترم پاییز نیز اجرا شود.

گفته شده جلسات تدریس کوچک، مانند دروس عملی و سمینارها طبق روال گذشته و حضوری خواهد بود. علاوه بر این، تا جایی که ممکن است سخنرانی‌ها به صورت حضوری خواهد بود.

منبع: ایسنا

کد خبر 517175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • سعیده IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    4 7
    ببین ما کجاییم اونوقت