آغاز مذاکرات منچسترسیتی و یوونتوس درباره رونالدو

باشگاه متمول شهر منچستر برای جذب ستاره پرتغالی یوونتوس وارد عمل شده و مذاکرات پیشرفته با سرعت بالایی آغاز شده‌ است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، خورخه مندس، مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو برای پیگیری صحبت‌ها در مورد موکلش وارد تورین شده است تا شرایط این بازیکن را بررسی و در نهایت جوانب پیوستن ستاره پرتغالی به باشگاه منچسترسیتی را فراهم کند.

کریستیانو رونالدو که امروز به دلیل مصدومیت از ناحیه دست تمرینات تیمش را زودتر از سایر بازیکنان ترک کرد، مدتی است که تلاش می‌کند تا راه‌حلی برای خروج از تورین و جمع یوونتوس بیابد. او از شرایطش در این تیم راضی نیست و چراغ سبز رسمی او و یووه به پذیرایی پیشنهادات با نیمکت‌نشینی فوق ستاره پرتغالی در بازی برابر اودینزه داده شد.

تا پیش از این هیچ باشگاهی برای جذب رونالدو اقدام نکرده بود و یوونتوسی‌ها نیز مطمئن شده بودند که این بازیکن یک فصل دیگر نیز در تورین می‌ماند. با منتفی شدن پروژه جذب هری کین و عدم موافقت تاتنهام بر سر انتقال گران قیمت این بازیکن به سیتی، حالا باشگاه منچستری یک گام سرنوشت‌ساز برای خرید رونالدو برداشته است.

سران باشگاه منچسترسیتی اعلام کرده‌اند که دستمزد سالانه ۱۴ یا ۱۵ میلیون یورویی به رونالدو پرداخت خواهند کرد و قرارداد پیشنهادی آن‌ها به این بازیکن نیز دوساله خواهد بود. پیشنهادی که به اندازه کافی وسوسه کننده به نظر می‌رسد و احتمالاً رونالدو را برای این جابه‌جایی مجاب کند.

یوونتوس برای فروش رونالدو ۳۰ میلیون یورو می‌خواهد و منچسترسیتی هنوز پیشنهادی ارائه نداده است. سیتیزنها حاضر نیستند مبلغی برای او بپردازند و علاقه‌ای به وارد کردن نام گابریل ژسوس به معامله نیز ندارند. باشگاه منچسترسیتی صراحتاً اعلام کرده است که حاضر به پرداخت هیچ مبلغی به باشگاه یوونتوس نیست و خود این باشگاه باید با رونالدو فسخ کند.

بدون شک دستمزد سنگین رونالدو، محرکی خواهد بود تا یووه بی‌خیال رونالدو و پرداخت مالی منچسترسیتی شود. در حال حاضر باشگاه منچسترسیتی از وارد کردن ژسوس به معامله خودداری کرده و گواردیولا تاکید کرده است که به این بازیکن نیاز دارد. لاپورته و برناردو سیلوا از گزینه‌های احتمالی در ترکیب سیتی برای جابه‌جایی با رونالدو محسوب می‌شوند.

دور از انتظار نیست که در صورت حاصل نشدن هرگونه توافق بر سر پرداخت نقدی، تمایل رونالدو برای پیوستن به جمع شاگردان پپ باعث شود تا باشگاه یوونتوس، پذیرش گزینه‌های معاوضه یعنی آیمریک لاپورته یا برناردو سیلوا را در نظر بگیرد.

کد خبر 517159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.