بهره‌برداری و کلنگ زنی ۱۴ پروژه عمرانی در بانه

همزمان با دومین روز از هفته دولت در شهرستان بانه عملیات اجرایی پارک محله ترخان آباد آغاز شده، چهار پروژه گازرسانی و چهار پروژه عمران روستایی و پنج پروژه برق رسانی در مجموع ۱۴ پروژه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایمنا، سرپرست شهرداری بانه در مراسم آغاز عملیات اجرایی پارک محله ترخان آباد گفت: این پروژه در یک هزار و ۵۰ متر مربع با اعتبار هشت میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری بانه اجرا می‌شود.

سروه قادرخانزاده افزود: پروژه پارک محله ترخان آباد به صورت امانی توسط شهرداری و با نظارت بخش عمرانی شهرداری بانه انجام می‌شود که تا پایان فصل کاری امسال به اتمام می‌رسد.

بهره برداری از چهار پروژه عمرانی در روستاهای بخش مرکزی

بخشدار مرکزی بانه نیز در مراسم پروژه‌های بخش مرکزی گفت: امسال چهار پروژه عمرانی در روستاهای ساوان، بنه خوی، صدبار و سیچان با اعتبار سه میلیارد و ۵۱۹ میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری‌ها و ۶۷۵ میلیون ریال مشارکت مردمی انجام شد.

نیشتمان خانی با بیان اینکه اعتبارات این پروژه توسط دهیاری‌ها و مشارکت مردم تأمین شد، افزود: بتن ریزی معابر روستای ساوان به مساحت یک هزار و ۱۰۰ متر مربع و بتن ریزی روستای سیچان به مساحت ۳۸۳ متر مربع به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت: سنگ فرش معابر روستای بنه خوی به مساحت ۶۰۰ متر مربع و سنگ فرش معابر روستای صدبار به مساحت ۴۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

بهره برداری از طرح برق رسانی بانه

رئیس شرکت توزیع برق شهرستان بانه گفت: طرح‌های شرکت برق شامل نصب ترانس برق و احداث شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی و احداث شبکه فشار متوسط است که برای این طرح‌ها ۳۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

صلاح قادری افزود: این طرح‌ها در محله‌های دامنه آربابا، کوی فرهنگیان، محله سپیده، محله مولوی، و شهرک توحید اجر شده که ضعف ولتاژ این محله‌ها برطرف شد.

به مناسبت هفته دولت در شهرتان بانه ۷۱ طرح عمرانی و خدمات با اعتبار ۵۱۰ میلیارد ریال در شهرستان بانه به بهره برداری می‌رسد.

منبع: ایرنا

کد خبر 517146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.