بهسازی پیاده‌روهای اطراف شهرک‌های نفت و گاز سرخس به صورت مشارکتی انجام می‌شود

سرپرست شهرداری سرخس گفت: برای بهسازی پیاده‌روهای اطراف شهرک‌های نفت و گاز توافقی با مسئولان شرکت‌های گاز و نفت داشتیم تا این شرکت‌ها از طریق مسئولیت‌های اجتماعی و با مشارکت شهرداری اطراف شهرک‌های خود را بهسازی کنند.

به گزارش ایمنا، حمید دانشی‌مقدم اظهار کرد: پیاده‌روهای اطراف شهرک‌های گاز و نفت محلی است که شهروندان شب‌ها ورزش و پیاده‌روی می‌کنند و متأسفانه وضعیت خوبی ندارد و توان مالی شهرداری سرخس نیز به میزانی نیست که بتواند آنجا را به‌طور کامل بهسازی کند.

وی افزود: با توجه به اینکه این پیاده‌روها در اطراف شهرک‌های نفت و گاز است برای بهسازی آنها سال گذشته توافقی با مسئولان شرکت‌های پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد و بهره‌برداری نفت و گاز شرق داشتیم و صورتجلسه‌ای در این زمینه امضا شد تا این شرکت‌ها از طریق مسئولیت‌های اجتماعی و با مشارکت شهرداری اطراف شهرک‌های خود را بهسازی کنند.

سرپرست شهرداری سرخس خاطرنشان کرد: با توجه به صورتجلسه مشترکی با این شرکت‌ها داشتیم و همچنین صورتجلسه جداگانه‌ای که با شرکت نفت و گاز شرق داشتیم مقرر شد تا این شرکت‌ها پیاده‌روها رو ترمیم کنند و در بحث کانال‌های آب نیز در صورتی که خود آنها نمی‌خواهند مجری باشند هزینه آن را به شهرداری بپردازند تا شهرداری نسبت به اجرای کانال‌ها اقدام کند.

وی با بیان اینکه برآورد و آنالیزی که برای بهسازی پیاده‌روهای اطراف شهرک‌های گاز و نفت داشتیم مبلغ ۲۰ میلیارد ریال است، گفت: با وجود توافق صورت گرفته هنوز اقدامی از سوی شرکت‌های گاز و نفت انجام نشده است.

منبع: فارس

کد خبر 517107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.