بیش از چهار هزار پاکبان مشهدی واکسن کرونا دریافت کردند

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از واکسیناسیون بیش از چهار هزار پاکبان مشهدی شاغل در مناطق ۱۳ گانه با همکاری مرکز پزشکی شهرداری مشهد خبر داد.

سید محسن رهنمایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور، همواره پاکبانان به دلیل فعالیت شبانه روزی و حضور در محیط‌های شهری پرخطر یکی از اقشار بسیار آسیب پذیر در مقابل ابتلای این بیماری بودند.

وی افزود: در همین راستا ابتدای سال جاری سهمیه محدودی از واکسن کرونا به پاکبانان مشهدی اختصاص پیدا کرد و در فاز نخست حدود دو هزار نفر از آن‌ها دارای بیماری‌های زمینه‌ای و مسن‌تر نسبت به دیگران، واکسینه شدند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: خوشبختانه با شروع دور جدید تخصیص واکسن به پاکبانان شهرداری مشهد عملیات واکسیناسیون با سرعت بیشتری در حال انجام است و تا کنون در مجموع بیش از چهار هزار نفر از آن‌ها نسبت به بیماری کرونا واکسینه شده‌اند.

وی تصریح کرد: از کل تعداد پاکبانان واکسینه شده، بیش از دو هزار نفر به طور کامل هر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود با تأمین واکسن طی روزهای آتی در مجموع بالغ بر شش هزار نفر از نیروهای کارگری خدمات شهری واکسینه شوند.

کد خبر 516961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.