کسی جرات پوشیدن پیراهن افسانه‌ای مسی را دارد؟

از زمان جدایی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، کسی جرات نکرده پیراهن شماره ۱۰ را انتخاب کند، همه می‌ترسند که زیر فشار سنگین افتخارات لئو له شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمتر از سه هفته پیش بود که جهان فوتبال با یک بیانیه عجیب، به شوک فرو رفت. بارسلونا بیانیه داد که به دلیل مشکلات اقتصادی، نمی‌تواند قرارداد فوق ستاره آرژانتینی خود (لیونل مسی) را تمدید کند.

این حرکت، اول مثل یک شوخی بود و کسی آن را جدی نگرفت، برخی از رسانه‌ها عنوان کردند، این حرکت برای فشار روی مسئولان لالیگا است که با قوانین مسخره "سقف قرارداد" در تمدید مسی خلل ایجاد کرده و گفته بارسا برای موفقیت در تمدید فوق ستاره خود، باید قوانین را رعایت کند.

در میان بهت و حیرت، لاپورتایی که قول نگه داشتن مسی را داده بود و با این وعده به عنوان رئیس آبی اناری‌ها انتخاب شد، با همدستی پرز، بخاطر تشکیل "سوپرلیگ" بهترین بازیکن تیم را از دست داد. این در حالی است که بسیاری از بازیکنان بدرد نخور مثل پی که، امتیتی، روبرتو، پیانیچ، برایتویت و.... هنوز در تیم حضور دارند.

کسی جرات پوشیدن پیراهن افسانه ایِ مسی را دارد؟


به هر حال بازیکنی با سابقه ۲۱ سال حضور در کاتالونیا از تیم بارسا جدا شده، کسی که خاطرات تلخ و شیرین زیادی برای فوتبال دوستان با لباس بلوگرونا رقم زده که فراموش شدنی نیست. اما در حال حاضر نکته مهم به پیراهن شماره ۱۰ بارسلونا برمی‌گردد. حالا هوادارانی هستند و آن پیراهنی که دیگر از آن لئو نیست البته هیچوقت هم قرار نبود تا ابد مال او باشد حتی اگر او بهترین کسی بوده باشد که آن را بر تن کرده است یا که کسی بوده که عاشقان بارسا تمام روزهای بازیگری‌اش را داخلش دیده‌اند.

لئو هم قرار بود چند صباحی وام‌دارش باشد. اما حالا چه کسی جرأت می‌کند آن شماره افسانه‌ای را بپوشد؟

بارسا قصد دارد آن را بایگانی کند اما قوانین لالیگا می‌گوید اگر کسی هست که آن را بپوشد، پس نباید بایگانی شود.

بازیکنان زیادی شماره ۱۰ بهشان پیشنهاد شد اما فوراً رد کردند. همه بازیکنان بارسا الان شماره دارند، به جز یک نفر؛ "کوتینیو".

کسی جرات پوشیدن پیراهن افسانه ایِ مسی را دارد؟


ستاره برزیلی زمانی در بندر لیورپول با شماره ۱۰ قرمزها می‌درخشید، اما از زمانی که به بارسلونا پا گذاشت انگار با بیمارستان باشگاه قرارداد بسته بود مدام مصدوم می‌شد. او حالا برگشته و شماره خاطره انگیز آبی اناری‌ها را جلوی خود می بیند، شماره‌ای که لیونل مسی با آن، افسانه قرن بیست و یک فوتبال را نوشته و این پیراهن آنقدر برای جادوگر برزیلی سنگین است که می‌ترسد آن را انتخاب کند. مسلماً هر کسی هم که باشد می‌ترسد زیر بار فشار مسی له شود هواداران، خشم و انتظار بالایی از صاحب این پیراهن بعد از پادشاهشان خواهند داشت.

حتی اگر همین الان هم سری به فروشگاه باشگاه بارسلونا بزنید یا اگر تصاویر تلویزیونی موقع پخش بازی‌های این تیم را رصد کنید می‌بینید که از هر ۱۰ نفر تماشاگر، ۸ نفر آنها پیراهنی با شماره مسی و نام مسی پوشیده و یا سفارش می‌دهند.

کد خبر 516946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.