۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۲
یاشار سلوکی شهردار آستارا شد

یاشار سلوکی به عنوان شهردار بندر آستارا انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یاشار سلوکی که شب گذشته با رأی شورای شهر به عنوان شهردار آستارا انتخاب شد، دانش آموخته کارشناس ارشد سازه از دانشگاه تبریز است. وی به مدت ۱۶ سال کارمند شهرداری آستارا و واحد شهرسازی بوده است و پیش از این نیز با رأی چهار عضو شورا، به عنوان سرپرست شهرداری آستارا انتخاب شده بود.

وحید ودودی، سخنگوی شورای اسلامی شهر آستارا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شب گذشته (سه شنبه)، جلسه غیرعلنی شورای اسلامی شهر آستارا با موضوع انتخاب شهردار، در محل ساختمان شورا برگزار و با چهار رأی موافق از هفت عضو شورا «یاشار سلوکی» از کارمندان باسابقه شهرداری به عنوان شهردار آستارا انتخاب شد.

البته جلسه انتخاب شهردار آستارا با حواشی همراه بود. و سروش وظیفه یکی از اعضای شورا در ابتدا، جلسه را ترک کرد.

وظیفه در خصوص دلیل ترک جلسه شورا به خبرنگار ایمنا گفت: رئیس شورا درخواست کرد که عکس دست جمعی بگیریم. من به لحاظ ظاهری شرایط مناسبی نداشتم و با گرفتن عکس مخالفت کردم اما وی همچنان اصرار کرد. که باید حتماً در عکس حضور داشته باشم. من هم به او گفتم عکس گرفتن، جز وظایف رئیس شورا نیست و در همان ابتدا جلسه را ترک کردم.

وی تصریح کرد: رئیس شورا با قوانین این نهاد آشنایی ندارد. و هنوز این موضوع را نمی‌داند که اصرار بر عکس گرفتن، جز شرح وظایف وی نیست.

کد خبر 516881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.