افتتاح ۳۰ پروژه شهری در مازندران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: در هفته دولت، ۳۰ پروژه شهری در مازندران به بهره ‏برداری می رسد.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی رازجویان شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته دولت ۳۸۸ طرح عمرانی، اقتصادی و زیربنایی در استان مازندران با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد و کلنگ اجرای ۴۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸۲ میلیارد تومان در استان بر زمین زده می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران مجموعه هزینه این پروژه‌ها و طرح‌ها را ۲,۲۳۷ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی پروژه‌های افتتاحی شامل طرح‌های اشتغال‌زایی تولیدی و صنعتی را ۵۶ پروژه با هزینه ۶۰۷ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۷۲۸ نفر پس از بهره برداری عنوان کرد و افزود: در این حوزه، ۱۰۶ طرح و پروژه عمرانی و خدماتی با هزینه ۳۶۴ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۳۲۹ نفر در حین اجرا است.

رازجویان، یادآور شد: اجرای ۴۷ طرح عمرانی، زیرساختی و اقتصادی در مازندران با اعتباری بالغ بر ۱۸۲ میلیارد تومان در هفته دولت کلنگ زنی می‌شود.

وی طرح‌ها و پروژه‌های عمران شهری را ۳۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ۴۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان نیز در حوزه عمران روستایی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران اجرای ۵۳ پروژه، اجرای طرح هادی روستایی و مسکن محرومان با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان و افتتاح ۱۴۱ هزارمین واحد طرح ویژه مسکن روستایی و چندین پروژه بهسازی راه روستایی با اعتبار ۱۷.۸ میلیارد تومان را از دیگر رخدادهای این هفته اعلام کرد.

کد خبر 516861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.