شهر آمل به یک پارکینگ بزرگ تبدیل شده است

سرپرست شهرداری آمل با بیان اینکه متأسفانه این شهر به یک پارکینگ بزرگ تبدیل شده است، گفت: سعی خواهیم کرد تا در این بخش مشکلات پروژه‌ها را شناسایی و کارشناسی کنیم تا با همفکری و مشورت با اعضای شورا پس از برنامه ریزی و اولویت بندی و تصویب، طرحی به مرحله اجرا درآید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی داوودی در جلسه کمیسیون فنی شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه یکی از مهمترین بخش‌ها در شهرداری حوزه برنامه و بودجه است، گفت: در این مسیر نیاز است که برای طرح‌های اولویت دار بودجه تعیین شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه این شهر به یک پارکینگ بزرگ تبدیل شده است، تصریح کرد: سعی خواهیم کرد تا در این بخش مشکلات پروژه‌ها را شناسایی و کارشناسی کنیم تا با همفکری و مشورت با اعضای شورا پس از برنامه‌ریزی و اولویت بندی و تصویب، طرحی به مرحله اجرا درآید.

سرپرست شهرداری آمل با اشاره به اجرای هرچه سریع‌تر پروژه‌ها یادآور شد: پروژه‌های شهرداری باید با قدرت اجرا شده و اگر موانعی وجود دارد رفع شود.

وی با تاکید بر اینکه پروژه پیاده‌راه‌سازی هسته مرکزی شهر پس از احداث رمپها و برخی راه‌های دسترسی به دلیل اجرا نشدن شبکه فاضلاب شهری در خیابان انقلاب و میدان شهدای مدافعان حرم توسط اداره آب و فاضلاب به اتمام نرسیده است، اظهار امیدواری کرد: با تشکیل جلسات و انجام پیگیری‌ها، پس از اجرای شبکه فاضلاب در هفته‌های آینده، سنگ فرش هسته مرکزی آغاز شود.

داوودی با بیان اینکه ایجاد پارک مینیاتوری در بستر رودخانه هراز با پیشرفت ۷۰ درصدی در حال اجرا است و ماکت‌های آثار تاریخی نیز تهیه شده و پس از آماده سازی بستر نصب خواهد شد، افزود: برخی پروژه‌های شهرداری در حال اجرا و برخی دیگر در حال آغاز است و همه روزه روند اجرای پروژه‌ها را رصد می‌کنیم تا ببینیم مشکلات و آسیب‌ها کجاست و تا امروز مانع غیر فنی برای اجرای آن‌ها نداشتیم.

کد خبر 516854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.