عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم شهریورماه

در این بسته خبری از ضرورت احداث پارک بانوان نهاوند تا تکمیل آسفالت باند کمربندی جنوبی ساری و تداوم فعالیت‌های عمرانی شهرداری زرند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

انجام ۳۳۹ عملیات امدادی توسط آتش نشانان قزوینی

قدیر موسی‌خانی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: در مرداد ماه، آتش نشانان قزوینی، ۳۳۹ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق انجام دادند.

عملیات آسفالت باند کمربندی جنوبی ساری

شهرداری ساری پروژه آسفالت باند سلامت کمربندی جنوبی این شهر را به مساحت ۶ هزار متر مربع، شب گذشته تکمیل کرد و به اتمام رساند.

بهره برداری از ۲۳۰ واحد مسکونی در شهرستان دنا

کیامرث حاجی زاده، معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ۲۳۰ واحد مسکونی در شهرستان دنا به بهره برداری می‌رسد.

احداث پارک بانوان نهاوند

مراد ناصری، فرماندار نهاوند با اشاره به کمبود فضاهای اختصاصی برای تفریح بانوان این شهرستان از شهرداری و شورای اسلامی خواست احداث پارک بانوان را در اولویت و دستور کار خود قرار دهند.

بهسازی معابر مجتمع صنفی خدماتی اسلامشهر با اقدامات عمرانی متعدد

رضا مهدوی، مدیر منطقه ۴ شهرداری اسلامشهر با اشاره به تلاش شبانه روزی مجموعه مدیریت شهری در جلب رضایت شهروندان گفت: با هدف بهسازی معابر مجتمع صنفی خدماتی و بهبود وضعیت تردد صاحبان و فعالان اصناف، اقدامات عمرانی ریز و درشت در این مجتمع به مرحله اجرا درآمد.

واکسیناسیون رانندگان تاکسی تالش

اسحاق قربانی، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تالش گفت: واکسیناسیون تعداد ۴۴۷ نفر از تاکسیرانان این شهر علیه بیماری کووید _۱۹ آغاز شده است.

تداوم عملیات رنگ‌آمیزی بلوک‌های عابر پیاده و سرعت‌گیرهای شهر قدس

رضا صداقت، معاون حمل و نقل شهرداری قدس از تلاش این معاونت برای خودکفایی در رنگ‌آمیزی‌های حوزه ترافیک شهری با هدف تسریع در امور و کاهش هزینه‌ها در این بخش خبر داد و گفت: عملیات رنگ‌آمیزی بلوک‌های عابر پیاده سطح شهر به منظور استانداردسازی و ارتقای سطح ایمنی معابر عمومی آغاز شده و رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرهای سطح شهر نیز در حال اجرا است.

فعالیت‌های عمرانی شهرداری زرند ادامه دارد

محمد منصوری، سرپرست شهرداری زرند از اجرای کارگاه جمع آوری و تعویض جداول خیابان ثارالله اکبر آباد خبر داد و با اعلام اینکه بیش از ۵ نقطه از شهر زرند فعالیت عمرانی در حال انجام است، گفت: بهسازی و جدول گذاری معابر از مهمترین برنامه‌های شهرداری و امری ضروری و زیر بنایی است که باید مورد توجه جدی تری قرار گیرد.

حقوق معوق کارگران شهرداری قروه پرداخت می‌شود

خسرو عزتی، سرپرست شهرداری قروه در زمینه علت پرداخت نکردن حقوق کارگران شهرداری قروه گفت: به دلیل کم کاری پیمانکار بخش خدمات شهری شهرداری قروه حقوق ۴ ماه ۷۰ کارگر عقب افتاده بود که تا آخر هفته پرداخت می‌شود.

کد خبر 516825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.