واکنش معاون اول قوه‌ قضائیه به حواشی زندان اوین

معاون اول قوه قضائیه درباره ویدئوهای منتشر شده از دوربین‌های مداربسته امنیتی زندان اوین گفت: این موضوع در حال بررسی است و هنوز قضیه خیلی روشن نیست فکر می‌کنم تا فردا اطلاع رسانی شود.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مصدق در حاشیه معارفه معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه در جمع خبرنگاران در ارتباط با برخی تخلفات در حوزه دارو و واکسن و این‌که آیا کسی دستگیر شده است یا نه، اظهار کرد: من از این تریبون می‌گویم قوه قضائیه مصمم است با کسانی که امنیت جامعه را مخدوش و با جان مردم بازی می‌کنند و آسایش مردم را به هم می‌ریزند به جد برخورد کند.

وی افزود: در این خصوص اخیراً یک پزشک با همدستی سه نفر دیگر از کارکنان مربوط به درمان تعداد محدودی از مراکزی که مربوط به واکسن است آن‌ها را برخلاف قوانین نگه داشته بودند که خوشبختانه قوه قضائیه وارد شد که البته تعداد کمی بودند و مشخص شد به چه افرادی واکسن زده‌اند و در نهایت موضوع حل شد.

مصدق گفت: اصل قضیه برای ما مهم است چرا که قوه قضائیه اجازه نمی‌دهد که امروز پزشکی به خود جرأت دهد که اولاً آبروی جامعه پزشکی را ببرد این در حالی است که پزشکان زیادی هستند که امروز با آبرو خدمت می‌کنند و حال آن‌که یک نفر بخواهد آبروی آن‌ها را برهم بزند.

معاون اول قوه قضائیه تاکید کرد: من با دادستان مرکز استان و رئیس کل مربوطه بعد از این اتفاق همان روز صحبت کردم و گفتم اگر بتوانید این پرونده را به مدت دو هفته تحقیقات مقدماتی آن را انجام دهید تا پرونده منتهی به نتیجه شود، صرف نظر از محتوای پرونده که بنده دخالتی در آن ندارم و موضوعی است که قاضی تصمیم‌ گیرنده است باید به مردم اعلام شود که قوه قضائیه پشتیبان آن‌ها است و نمی‌گذاریم امنیت آن‌ها مخدوش شود.

معاون اول قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره ویدئوهای منتشر شده از دوربین‌های مداربسته امنیتی زندان اوین افزود: این موضوع در حال بررسی است و هنوز قضیه خیلی روشن نیست فکر می‌کنم تا فردا اطلاع رسانی شود.

مصدق درباره انتخاب سخنگو جدید قوه قضائیه اظهار کرد: هنوز موضوع مشخص نشده است خیلی نیاز به سخنگو نیست بلکه باید عمل کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 516748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.