برگزاری ۲۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت روز همدان

سرپرست شهرداری همدان گفت: به مناسبت گرامیداشت روز همدان ۲۰ عنوان برنامه توسط شهرداری همدان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، مجید شاکری اظهار کرد: یکم شهریور ماه به مناسبت زادروز شیخ الرئیس بوعلی سینا به نام روز همدان نام‌گذاری شده و شهرداری همدان هر ساله برای گرامیداشت این روز برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک می‌بیند.

وی با اشاره به برگزاری ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت روز همدان، گفت: در بخش فرهنگی برگزاری مسابقه و نشست‌های کتاب‌خوانی، نکوداشت شاعران همدانی، برگزاری نمایشگاه خوش‌نویسی، برگزاری برنامه‌های رصدی و مسابقه بادبادک‌ها و فضاسازی مراکز فرهنگی با نصب بنر از این برنامه‌ها است.

سرپرست شهرداری همدان خاطرنشان کرد: در بخش گردشگری ویژه برنامه روز همدان و تجلیل از پزشکان و رونمایی از چندین جلد کتاب بنیاد بوعلی، نمایشگاه عکس محرمی و عکس قدیم همدان و حکماً، مسابقات عکاسی و نقاشی در کنار رژه خودرویی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه چندین برنامه اجتماعی نیز با همکاری آموزش شهروندی و همیاران محلات برگزار خواهد شد، بیان کرد: برگزاری مسابقه شهروندی با محوریت معرفی شهر همدان در بخش کودک و نوجوانان، پویش معرفی کتاب، تجلیل از پزشکان محله‌های صدف و جولان، شعرخوانی و خاطره‌گویی و تجلیل از پیشکسوتان از جمله دیگر برنامه‌های شهرداری همدان به مناسبت روز همدان است.

شاکری ادامه داد: همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین بوده و به شایستگی این نام صاحب جایگاهی والا در عرصه فرهنگ و تاریخ و تمدن در کشور است و باید برنامه‌ها درخور و شأن نام همدان باشد.

منبع: مهر

کد خبر 516562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.