سلفی گرفتن از لحظه کشتن پدر!

بازداشت سارق خودرو، کشف کالای قاچاق یک میلیارد تومانی، آتش‌سوزی اتوبوس و نجات ۲۰ مسافر آن، قتل دختر جوان به دست برادرش و سلفی گرفتن از لحظه کشتن پدر را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی فاتب حین گشت‌زنی در محدوده خزانه به یک دستگاه خودرو پراید دارای راننده مظنون شده و با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی دریافتند که مورد مذکور دارای سابقه سرقت است.

کرم یوسفوند ادامه داد: کارآگاهان با نزدیک شدن به خودروی مسروقه به راننده دستور توقف دادند که بلافاصله او پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت و حرکات مخاطره‌آمیز وارد خیابان‌های فرعی و باعث رعب و وحشت شهروندان و خودروهای عبوری شد.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه کارآگاهان با هماهنگی مرکز پیام و استفاده از علائم هشدار دهنده مجدداً به سارق دستور توقف و ایست دادند که توجهی نکرده و پس از گذشتن از چندین خیابان فرعی خودرو را متوقف و راننده به صورت پیاده متواری شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران افزود: افسر اکیپ به منظور هشدار و با رعایت قانون به کارگیری سلاح و حقوق شهروندی اقدام به شلیک تیر هوایی در فواصل زمانی و مکانی معین کرد که پس از طی کردن مسافتی اعضای اکیپ، متهم را دستگیر می‌کنند.

وی گفت: در بررسی‌های انجام گرفته مشخص شد متهم دارای سوابق توزیع مواد مخدر هم است و نهایتاً خودرو به پارکینگ منتقل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی شد.

کشف کالای قاچاق یک میلیارد تومانی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان این پلیس هنگام گشت‌زنی در محدوده خیابان "خزانه بخارایی" به دپوی مقادیر فراوانی کیسه در مقابل یک باربری مشکوک و در بررسی‌های بیشتر مشخص شد کیسه‌ها حاوی پوشاک زنانه از قبیل شال و بافت زمستانه است.

علی ولی‌پور گودرزی اظهار کرد: مسئول باربری مالک کالا نبوده و صرفاً به ازای دریافت مبلغی آنها را از شهر اصفهان بارگیری و مقرر بوده به مالک آن تحویل دهد، اما در تحقیقات بیشتر مالک کالاها شناسایی و مشخص شد که کالاها قاچاق بوده و فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی است.

وی ادامه داد: در این مأموریت ۹ هزار و ۷۴۲ عدد پوشاک زنانه قاچاق فاقد برنامه نامه و مجوزهای قانونی توقیف و در اختیار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تهران قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را یک میلیارد تومان محاسبه کرده‌اند.

آتش‌سوزی اتوبوس و نجات ۲۰ مسافر آن

رئیس پلیس راه فاتب ضمن اعلام آتش‌سوزی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در آزادراه تهران - قم، گفت: ۲۰ مسافر این وسیله نقلیه عمومی با پیاده شدن به موقع نجات یافتند.

نورالله خادم اظهار کرد: در جنوب به شمال آزادراه تهران - قم، نرسیده به خروجی واوان، راننده یک دستگاه اتوبوس خط ملایر - تهران متوجه دود از قسمت چرخ عقب اتوبوس می‌شود.

وی ادامه داد: راننده بلافاصله در باند اظطرار کنار کشیده و راننده و تمام مسافران فوراً پیاده می‌شوند و دقایقی بعد آتش که از قسمت موتور شروع شده بود، اتاق اتوبوس را فرا گرفته و تمام اتوبوس در آتش سوخت.

قتل دختر جوان به دست برادرش

فرمانده انتظامی شهرستان اراک از قتل خواهری جوان، توسط برادرش در یکی از محله‌های شهرستان اراک خبر داد و گفت: قاتل لحظاتی بعد از ارتکاب قتل دستگیر شد.

امیر مختاری اظهار کرد: صبح امروز با گزارشی از وقوع قتل در یکی از محله‌های شهرستان، بلافاصله تیم‌های پلیس برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور تیم گشت پلیس در محل و در تحقیقات انجام شده از اهالی منزل، مشخص شد که پسر خانواده، خواهر ۳۰ ساله خود را با چاقو به قتل رسانده و از منزل خارج شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک تصریح کرد: بعد از گذشت دقایقی از وقوع قتل و با توجه به مشخصات به دست آمده، تیمی از مأموران گشت کلانتری ۱۳ حافظیه موفق شدند، فرد قاتل را زمانی که در کنار خیابان اصلی منتظر تاکسی برای ترک محل بود، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی خاطر نشان کرد: در بازجویی‌های اولیه، قاتل معترف شد که خواهرش را به علت برخی اختلافات خانوادگی به قتل رسانده که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

سلفی گرفتن از لحظه کشتن پدر

پسر ۱۵ ساله‌ای که در یک جنایت تکان‌دهنده، مادربزرگ و پدرش را به قتل رسانده و پس از فیلمبرداری هنگام ارتکاب جنایت، اجساد را درون منزل به آتش کشیده بود، با صدور دستورات ویژه قضائی دستگیر شد.

امدادگران آتش‌نشانی مشهد برای خاموش کردن شعله‌هایی که از یک منزل مسکونی زبانه می‌کشید، عازم شهرک مهرگان شدند و پس از ساعتی تلاش شعله‌های سرکش را فرونشاندند، اما ناگهان در میان دودهای غلیظ، دو جسد نمایان شد که به طرز وحشتناکی در شعله‌های آتش سوخته بودند. اگرچه بررسی‌های مقدماتی بیانگر آن بود که حادثه آتش‌سوزی غیرعمدی است، اما باز هم قاضی ویژه قتل عمد، برای انجام تحقیقات بیشتر عازم محل وقوع آتش‌سوزی در بلوار شهید کشمیری شد.

قاضی حسن زرقانی که در همان بررسی‌های اولیه به چگونگی وقوع آتش‌سوزی مشکوک شده بود، دستور داد کارآگاهان به تحقیق درباره افراد خانواده بپردازند. چراکه وقوع یک جنایت تکان‌دهنده خانوادگی ذهن او را مشغول کرده بود.

از سوی دیگر، نتیجه کارشناسی کالبدشکافی اجساد زن ۷۵ ساله و مرد ۴۵ ساله که مادر و پسر بودند، حکایت تلخی را نمایان کرد و مشخص شد این مادر و پسر بر اساس معاینات پزشکی به قتل رسیده‌اند.

این گونه بود که فرضیات قاضی ویژه قتل عمد، حقیقتی وحشتناک را به میان کشید و بررسی‌ها نشان داد: پسر ۱۵ ساله (نوه زن سالخورده و پسر مرد ۴۵ ساله) به طور ناگهانی از هنگام وقوع آتش‌سوزی گم شده است.

این ماجرا که به یک جنایت خانوادگی دامن می‌زد، موجب شد تا قاضی زرقانی دستور دستگیری وی را به همه مراکز انتظامی در سراسر کشور صادر کند.

در حالی که تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه پسر ۱۵ ساله وارد مرحله جدیدی شده بود، سرنخ‌هایی از حضورش در یکی از شهرهای شمالی کشور به دست آمد و بدین ترتیب با دستورات محرمانه مقام قضائی، این نوجوان در حالی به مشهد منتقل شد که بررسی‌های اولیه در گوشی تلفن همراه وی نشان داد او در حال خفه کردن پدرش، فیلم سلفی گرفته است و حتی در لحظه کشتن بی‌رحمانه پدر لبخند می‌زند.

کد خبر 516550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.