اکران ۳۰ هزار متر بنر اطلاع رسانی کرونایی در قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم از اکران بیش از ۳۰ هزار متر بنر اطلاع رسانی کرونایی در شهر از آغاز همه گیری این بیماری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری قم، مهدی کلانتر زاده با اشاره به تشکیل ستاد مبارزه با کرونا در مدیریت شهری قم و با دستور شهردار، اظهار کرد: این ستاد دارای کمیته‌های تخصصی مختلفی مانند کمیته اطلاع رسانی است.

وی ادامه داد: باید توجه داشت که شورای اطلاع رسانی استان هم نشست‌های مختلفی را در موضوع مبارزه با کرونا و با حضور اصحاب رسانه و نمایندگان دستگاه‌های مختلف برگزار کرده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به اکران بیش از ۳۰ هزار متر بنر اطلاع رسانی در سطح شهر طی در ۱۸ ماه گذشته، گفت: در این مدت تلاش شده تا مطالب تخصصی در ۳۷۲ مأموریت خدمتی شهر تولید و برای اطلاع همشهریان منتشر شود.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون در بیش از ۸۲ سازه شهرداری قم به موضوع واکسیناسیون توجه شده است، ضمن آن که امیدواریم این توجه، با تولید متون و محتوای جدید توسط دست اندرکاران دانشگاه علوم پزشکی استان بیشتر و بیشتر شود.

کلانترزاده درباره اطلاع رسانی مدیریت شهری در موضوع کرونا، تصریح کرد: موضوع اطلاع رسانی در شهر علاوه بر شهرداری، باید مورد توجه دیگر دستگاه‌ها و از جمله شورای شهر نیز قرار گیرد.

کد خبر 516548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.