پیش‌بینی بورس فردا ۲ شهریورماه ۱۴۰۰+ اخبار لحظه‌ای

فردا بازار متعادل خواهد بود که حد نوسانات آن مثبت تا منفی ۱۰ هزار واحد باشد، احتمال رشد سهم‌های کوچک‌تر بازار بیشتر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیل‌گر بازار سرمایه، بورس فردا_ سه‌شنبه دوم شهریور ماه _ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: مثبت شدن امروز شاخص کل به واسطه بازگشایی خوب پترول بود، بر خلاف انتظاری که داشتیم از بازار امروز حجم عرضه‌ها در نیمه دوم هم زیاد بود و سهم‌هایی که تأثیری بیشتری در شاخص کل داشتند (شاخص سازها) نتوانستند عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارند.

دلار بازار آزاد در محدوده ۲۷ هزار و ۴۵۰ تومان می‌باشد و افت محسوسی نسبت به روز گذشته ثبت نکرده است، مرداد ماه تمام شد و این چند روزه سامانه کدال پذیرای گزارشات ماهانه شرکت‌ها خواهند بود شاید بتوانیم بگویم موج صعودی بعدی در انتظار شرکت‌هایی است که عملکرد بهتری را از خود به جای گذاشته‌اند شاید در این بین شرکت‌هایی که ماه اخیر به دلیل قطعی برق تولید آنها مختل شده بود گزارشات خوبی را از خود ارائه ندهند اما در ماه جاری این موضوع تکرار پذیر نیست زیرا محدودیت‌های برق تا حد زیادی برداشته شده است.

برای فردا یک بازار متعادل پیش بینی می‌کنیم که حد نوسانات آن مثبت تا منفی ۱۰ هزار واحد باشد، احتمال رشد سهم‌های کوچک‌تر بازار بیشتر است.

کد خبر 516532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اماتور IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    1 0
    بهتره بساط پیش بینی رو جمع کنین