گوشی نوکیا G50 5G چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی نوکیا G50 5G از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند و دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت نوکیا قصد دارد گوشی مقرون به صرفه خود به نام G50 5G را به زودی وارد بازار کند. این محصول در دو رنگ عرضه خواهد شد و از باتری با شارژدهی مناسب بهره می‌برد. از شبکه اینترنت 5G نیز پشتیبانی می‌کند علاوه بر این دوربین اصلی به کار رفته در گوشی جدید شرکت نوکیا به حسگر ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.

گوشی نوکیا G50 5G به منظور پشتیبانی از دوربین سلفی از فناوری ناچ قطره‌ای بهره می‌برد، یک دوربین سه گانه با طراحی دایره‌ای شکل در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است، یک فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی می‌کند. این گوشی به تراشه اسنپدراگون 480 5G مجهز شده است.

گوشی جدید شرکت نوکیا در دو نسخه عرضه خواهد شد؛ نسخه اول دارای چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است. نسخه دوم با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی پشتیبانی شده و با استفاده از سیستم عامل اندروید 11 OS اجرا می‌شود. از آنجایی که ویژگی‌های این گوشی منتشر شده است، به زودی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که این محصول ۲۸ سپتامبر در اختیار کاربران قرار بگیرد.

کد خبر 516439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.