زمان اکران جیمز باند مشخص شد

در حالی که استرالیا اکران فیلم «زمانی برای مردن نیست» را دوباره به تعویق انداخت، زمان اکران آن در بریتانیا قطعی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از هالیوود ریپورتر، در حالی زمان اکران جدیدترین فیلم از مجموعه جیمز باند در بریتانیا قطعی شد که اکران آن در استرالیا بار دیگر به تعویق افتاد.

در میان همه فیلم‌هایی که اکران آنها به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد، «زمانی برای مردن نیست» بدترین وضعیت ممکن را داشت و در حالی که قرار بود در سال ۲۰۱۹ اکران شود، با فرارسیدن کرونا زمان اکران آن تا آوریل ۲۰۲۰ به تعویق افتاد. با توجه به گسترش کرونا و اما و اگرهای بسیار حالا قرار است اکران آن ۳۰ سپتامبر در بریتانیا و ۸ اکتبر در آمریکا انجام شود.

با این حال مشاهده مواردی از کرونا در استرالیا موجب شده تا اکران این فیلم که قرار بود هم‌زمان در سراسر جهان اکران شود تا ۱۱ نوامبر به تعویق بیفتد.

در استرالیا اکنون قرنطینه به شدت رعایت می‌شود و سطح واکسیناسیون عمومی نیز پایین است و در عین حال تابستان (در نیمکره جنوبی) می‌تواند زمان مناسب‌تری برای اکران آن باشد.

بیست و پنجمین فیلم جیمز باند آخرین فیلمی است که دنیل کریگ در آن در نقش جیمز باند ظاهر شده است. اولین کشورهایی که این فیلم را تماشا می‌کنند بلژیکی‌ها و شهروندان موناکو هستند که از ۲۹ سپتامبر شاهد اکران آن در سینماها خواهند بود.

به تازگی در توئیتر این فیلم نیز قید شده که اولین اکران این فیلم در بریتانیا ۲۸ سپتامبر در رویال آلبرت هال لندن خواهد بود که فرش قرمز آن را دو شب پیش از اکران سراسری پهن می‌شود. کری فوجی فوکوناکا که کارگردانی این قسمت را برعهده داشته با حضور دنیل کریگ و تهیه‌کنندگان فیلم روی فرش قرمز می‌روند.

کد خبر 516180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.