بازار ارز دیجیتال امروز ۳۱ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

همانطور که پیش بینی می‌شد بیت کوین توانست بالای سطح ۴۴ هزار دلار خود را تثبیت کند این موضوع احتمال شکل‌گیری یکی موج صعودی جدید را برای این رمز ارز فراهم می‌کند، هدف قیمتی ۵۳ هزار دلار و حد ضرر ۴۴ هزار دلار برای این رمز ارز مد نظر است

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ یکشنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

· بیت کوین ۴۸ هزار و ۸۴۹ دلار، رشد ۰.۱۹ درصدی

· اتریوم سه هزار و ۲۳۵ دلار

· کاردانو دو دلار و ۵۰ سنت

· بایننس کوین ۴۵۰ دلار و ۵۰ سنت

· دوج کوین ۳۱ سنت

· ریپل یک دلار و ۲۳ سنت

· پولکادات ۲۷ دلار و ۸۱ سنت

· یونی سواپ ۲۸ دلار و ۵۸ سنت

· سولنا ۷۴ دلار و ۴۴ سنت

· بیت کوین کش ۶۷۷ دلار و ۴۶ سنت

· مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۳۱ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

بیت کوین ۳۰ مرداد

بازار ارز دیجیتال امروز ۳۱ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

عبور از مقاومت ۴۴ هزار دلاری نشان از تغییر روند بیت کوین بود، پیش بینی می‌گردد این رمز ارز تا سطح ۵۳ الی ۵۹ هزار دلار بتواند پیشروی کند. در این خصوص خبر زیر از داده‌های تریدینگ ویو قابل توجه است:

داده‌های تریدینگ ویو حاکی از آن است که بیت کوین با حفظ حمایت ۴۴ هزار دلاری، مجدداً شانس خود را برای شکستن مقاومت‌های پیش رو امتحان می‌کند. قیمت بیت کوین در پی اعلام خبر همکاری بانک آمریکایی ولزفارگو با شرکت NYDIG برای تأسیس یک صندوق بیت کوین، افزایش یافت و هم‌اکنون در محدوده قیمتی ۴۹ هزار دلار معامله می‌شود. مقاومت بعدی بیت کوین سطح قیمتی ۵۹ هزار دلار است.

بیت کوین ۳۱ مرداد

بازار ارز دیجیتال امروز ۳۱ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

همانطور که پیش بینی می‌شد بیت کوین توانست بالای سطح ۴۴ هزار دلار خود را تثبیت کند این موضوع احتمال شکل‌گیری یکی موج صعودی جدید را برای این رمز ارز فراهم می‌کند، هدف قیمتی ۵۳ هزار دلار و حد ضرر ۴۴ هزار دلار برای این رمز ارز مد نظر است البته سیگنالی در خصوص خرید و فروش نبوده و صرفاً تحلیل این رمز ارز است.

اخبار مهم بازار کریپتوکارنسی

موجودی بیت کوین و اتریوم صرافی‌ها در حال کاهش است

داده‌های وبسایت تحلیلی کریپتو کوآنت نشان می‌دهد کاربران بازار ارزهای دیجیتال با شدت هر چه بیشتر مشغول خارج کردن بیت کوین و اتریوم از صرافی‌ها هستند. بنا بر آمارهای جدید، طی کمتر از یک ماه حدود ۱۰۰ هزار بیت کوین و بیش از دو میلیون اتریوم به ارزش بالغ بر ۱۰.۴ میلیارد دلار از صرافی‌ها خارج شده است. این وضعیت حاکی از آن است که کاربران به جای ذخیره کردن دارایی‌های خود در صرافی‌ها برای فروش، این اندوخته‌ها را به کیف‌های پولشان انتقال می‌دهند. این رفتار می‌تواند بیانگر شروع روند صعودی در بازار باشد.

نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاران را به‌سمت طلا سوق خواهد داد

جیک کلاین، مدیرعامل مؤسسه اِولوشن ماینینگ (Evolution Mining) در استرالیا که در زمینه استخراج طلا فعالیت می‌کند، گفته است که نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال، طلا را به یک دارایی بسیار جذاب‌تر تبدیل خواهد کرد. کلاین روز پنجشنبه در گفتگو با شبکه سی‌ان‌بی‌سی اظهار کرد که علی‌رغم افزایش اهمیت بیت کوین و پیشی‌گرفتن بازده بیت کوین از طلا در دهه اخیر، از دیدگاه سرمایه‌گذاری پوشش ریسک، بیت کوین هنوز با ارائه امنیت طولانی‌مدت مانند طلا بسیار فاصله دارد. به‌گفته کلاین، ارزهای دیجیتال هنوز یک بازی سوداگرانه است و نوسانات ناشی از چنین بازارهایی، سرمایه‌گذاران را به سمت طلا سوق خواهد داد.

رئیس بانک مرکزی برزیل با قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال موافق است

روبرتو کامپوس نتو، رئیس بانک مرکزی برزیل، در یک رویداد آنلاین که توسط شورای قاره آمریکا برگزار شده بود، نظرات خود را در مورد شبکه‌های پرداخت، پروژه ارز دیجیتال بانک مرکزی این کشور و قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال، به اشتراک گذاشت. کامپوس نتو در صحبت‌های خود به چندین بحث جاری با کمیسیون بورس و اوراق بهادار برزیل درباره نحوه قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال اشاره کرد و گفت: «بازار مالی آن‌قدر در حال تغییر است که همه‌چیز در حال تبدیل‌شدن به داده و اطلاعات است. ما باید دنیای قانون‌گذاری را تغییر دهیم.»

پلیس استرالیا مقادیر هنگفتی بیت کوین مصادره کرد

پلیس ایالت ویکتوریا در استرالیا شش میلیون دلار بیت کوین را از فروشندگان آنلاین مواد مخدر مصادره کرده است. در این عملیات دو نفر هم بازداشت شدند و مورد بازجویی قرار گرفتند. به گزارش رسانه‌های محلی، پلیس تحقیقاتی را درباره فعالیت این دو نفر در وب‌سایت هم‌اینک مسدوده شده «سیلک رود» شروع کرده است. سیلک رود یکی از نخستین بازارهای «دارک وب» بود که به کاربران اجازه می‌داد برای خرید کالاهای غیرقانونی بیت کوین بپردازند. این بازار طی مدت دو سال ۱.۲ میلیارد دلار درآمد کسب کرد. پلیس فدرال آمریکا در سال ۲۰۱۳ این بازار را تعطیل کرد و بنیان‌گذار آن هم به دو بار حبس ابد محکوم شد.

جدایی رهبر انجمن جهانی کاردانو از این شرکت

اندی هندریکس، رهبر انجمن جهانی در شرکت کاردانو فاندیشن (Cardano Foundation)، از این شرکت سوئیسی جدا شد. اندی هندریکس در ماه اکتبر ۲۰۱۷ کار خود را با یک نقش غیررسمی در بنیاد کاردانو شروع کرد و سپس در ماه اکتبر ۲۰۱۹، مدیر انجمن این بنیاد شد. در ماه مارس، تنها چند ماه قبل از جدایی هندریکس، او به مقام رهبری انجمن جهانی این سازمان ارتقا یافت. هندریکس در یک توییت طولانی، درباره جدایی خود نوشت اما دلیل جدایی او از کاردانو دقیقاً مشخص نیست.

سرمایه‌گذاری جدید بلک‌راک در شرکت‌های استخراج بیت کوین

شرکت مدیریت سرمایه بلک‌راک به تازگی در دو شرکت آمریکایی استخراج بیت کوین به نام‌های ماراتن دیجیتال و رایوت بلاک چین سرمایه‌گذاری کرده است. اسناد ارسالی بلک‌راک برای کمیسیون بورس آمریکا نشان می‌دهد این شرکت ۶.۷۱ درصد از سهام ماراتن دیجیتال و ۶.۶۱ درصد از سهام رایوت بلاک چین را خریده است. این سرمایه‌گذاری در شرایطی انجام شد که درآمد ماینرهای بیت کوین افزایش یافته و به ۴۴ میلیون دلار در روز رسیده است. گفتنی است بلاک‌راک با ۹ تریلیون دارایی تحت مدیریت بزرگ‌ترین شرکت مدیریت سرمایه در جهان محسوب می‌شود.

شرکت‌های VanEck و ProShares از درخواست‌های خود برای راه‌اندازی ETF اتریوم، صرف‌نظر کردند

شرکت‌های ون‌اک (VanEck) و پروشیرز (ProShares) تنها چند روز پس از ثبت درخواست برای راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) قراردادهای آتی اتریوم، در یک اقدام ناگهانی از درخواست‌های خود صرف‌نظر کردند. این دو شرکت قصد داشتند با اخذ تأیید از سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا، امکان سرمایه‌گذاری در قراردادهای آتی یا فیوچرز اتریوم را برای مشتریان فراهم کنند. در حال حاضر بیش از ۲۰ درخواست راه‌اندازی ETF در انتظار تأیید SEC هستند.

مجرم خوش‌اقبال سوئدی ۱.۵ میلیون دلار بیت کوین از دولت می‌گیرد

دولت سوئد دچار وضعیتی عجیب شده و باید به یک مجرم ۱.۵ میلیون دلار بپردازد. این فرد ۲ سال پیش از محل فروش مواد مخدر ۳۶ بیت کوین درآمد کسب کرده بود. دولت این بیت کوین‌ها را مصادره کرد و دادستان پرونده هم دستور داد مجرم به اندازه معادل پولی آن جریمه شود. ارزش این تعداد بیت کوین در آن زمان ۱۰۰ هزار دلار بود. ولی بعد از گذشت این مدت و با افزایش قیمت بیت کوین، دولت برای انجام حکم دادگاه فقط می‌تواند سه واحد از بیت کوین‌ها را بفروشد و مابقی را که حدوداً ۱.۵ میلیون دلار ارزش دارد باید به مالک قانونی آن بازگرداند.

پیتر شیف: نگه‌داشتن بیت کوین در شرایط فعلی حماقت محض است

پیتر شیف، منتقد سرسخت بیت کوین، که در ۱۰ سال گذشته پیش‌بینی‌های شدیداً اشتباهی را درباره این ارز دیجیتال مطرح کرده است، در جدیدترین توییت خود نوشت افرادی که بیت کوین‌های خود را الان نفروشند «واقعاً احمق» هستند. شیف همچنین اذعان کرد نخریدن بیت کوین در قیمت‌های پایین‌تر تأسف برانگیز است و تأسف نخوردن در این وضعیت نشانه حماقت است. شیف از سال ۲۰۱۱ رویکردی منفی نسبت به بیت کوین داشته و همواره سعی کرده پیشرفت‌های آن را ناچیز جلوه دهد.

ادوایزر شرز می‌خواهد ETF آتی بیت کوین راه‌اندازی کند

شرکت مدیریت سرمایه ادوایزر شرز به تازگی درخواستی را برای ایجاد یک صندوق قابل معامله قراردادهای آتی بیت کوین به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ارسال کرده است. این شرکت در حالی برای این صندوق آتی درخواست داده است که گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس آمریکا، اوایل این ماه گفته بود تأیید صندوق قابل معامله قراردادهای آتی بیت کوین آسان‌تر از تأیید صندوق قابل معامله بیت کوین است.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۳۱ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 516122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.