اصناف از فردا باز خواهند بود

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف گفت: بر اساس دستورالعملی که توسط ستاد ملی مقابله با کرونا صادر شده است، همه گروه‌های شغلی از فردا به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

رسول جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس دستورالعملی که توسط ستاد ملی مقابله با کرونا صادر شده است، همه گروه‌های شغلی از فردا به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان ادامه تعطیلی‌ها وجود دارد یا خیر، افزود: فقط در صورتی که تعطیلات همچون چند روز گذشته سراسری بوده و همه ادارات نیز فعال نباشند، اعمال تعطیلی‌ها می‌تواند در کنترل بیماری مؤثر باشد.

رئیس اتاق اصناف اصفهان ادامه داد: بنابراین پذیرفته نیست که فقط اصناف تعطیل شود و اگر قرار است تعطیلی هم اعمال شود باید سراسری باشد، اگر ستاد ملی مقابله با کرونا دوباره بخواهد فقط اصناف را تعطیل کنند، اصناف چنین ظرفیتی ندارند و نمی‌توانند ستاد کرونا را در این تصمیم همراهی کنند.

جهانگیری تاکید کرد: بازار بزرگ اصفهان و تمام پاساژها از فردا باز خواهد بود، در حال حاضر تالارها و سالن‌های ورزشی تعطیل هستند، همچنین خدمات رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و مغازه‌های فست‌فود و پیتزا فروشان به صورت بیرون بر است و بقیه مشاغل نیز از فردا فعالیت خود را ادامه خواهند داشت.

کد خبر 516038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    0 0
    عامل اصلی کرونا بدون شک رستورانا