بازگرداندن ۷ هزار و ۹۴۶ خودرو از ورودی‌های استان اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان از بازگرداندن ۷ هزار و ۹۴۶ خودرو از ورودی‌های استان در راستای اجرای طرح ممنوعیت تردد کرونایی خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ترددها در ۱۲ ورودی استان اصفهان کنترل می‌شود و ورود خودروهای غیربومی به این استان و خروج خودروهای بومی شهرهای از استان ممنوع است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح ممنوعیت تردد خودرو که بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا از روز دوشنبه انجام شده تا به امروز هفت هزار و ۹۴۶ خودرو از ورودی‌های استان اصفهان بازگشت داده شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: همچنین به ۹ هزار خودرو تذکر لسانی داده شده و برای ۷۴۳ خودرو جریمه یک میلیون تومانی صادر شده است.

سرهنگ زارع با بیان اینکه برای سه هزار و ۶۲۳ خودرو نیز جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال شده است، خاطرنشان کرد: پلیس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرایی می‌کند و این طرح تا روز جمعه مورخه پنجم شهریور ماه ادامه دارد و در صورت تمدید مجدداً اطلاع رسانی خواهد شد.

این مقام انتظامی از رانندگان خواست، از سفرهای غیرضروری اکیداً خودداری کنند تا با یاری یکدیگر بتوانیم زنجیره این بیماری را قطع کنیم.

کد خبر 516004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.