اجرای پروژه گردشگری رودخانه چشمه کیله تنکابن ضروری است

سرپرست شهرداری تنکابن از ضرورت آغاز پروژه گردشگری رودخانه چشمه کیله خبرداد.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، غنی عسگرزاده در نشستی به منظور شناسایی و رفع موانع اجرایی و تسریع در شروع پروژه گردشگری رودخانه چشمه کیله اظهار کرد: پروژه گردشگری رودخانه چشمه کیله به طول تقریبی ۱۰ کیلومتر از ساحل دریای خزر شروع و تا آب بند منطقه کشکو ادامه دارد که ۲.۵ کیلومتر از این طرح در محدوده قانونی شهر والباقی آن در حریم شهر و محدوده روستایی قراردارد.

عسگرزاده افزود: ظرفیت و استعداد بی نظیر در رودخانه چشمه کیله می‌تواند فضای تنکابن را دگرگون کند و اجرای پروژه فوق از نظر اقتصادی و در به وجود آوردن فضاهای تفریحی و گردشگری و اقامتی جهت گذران اوقات فراغت شهروندان و توریست از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و باید اجرایی شود.

سرپرست شهرداری تنکابن خاطرنشان کرد: راه نجات اقتصادی تنکابن تنها اجرای پروژه‌های گردشگری و توریستی آن هم در کنار ساحل است که تنکابن از این پتانسیل برخوردار بوده است.

وی افزود: طول ۱۲.۵ کیلومتر نوار ساحلی فرصت بی نظیری بوده که در ادوار گذشته مورد استفاده قرار نگرفته و تقاضای من از تمامی مسئولین اداری شهرستان و حتی استان و ظرفیت‌های فرااستانی این بوده که کمک حال شهرداری در به سرانجام رساندن این پروژه باشند.

کد خبر 515992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.