بنزما، بازیکنی با کیفیت با برچسب "ماندگاری بالا"

سال هاست که ستاره های بزرگی پا به رئال مادرید گذاشته اند و هر کدام سرانجام مسیر خود را از جمع کهکشانی ها جدا کرده اند، اما یک نام همیشه باقی مانده و آن کریم بنزما است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، کریم بنزما با بیشتر شدنش سنش بهتر و بهتر می‌شود و آمار او در لالیگا نیز نشان دهنده این موضوع است، چرا که او تاکنون موفق نشده بود در اولین بازی خود در لالیگا دبل کند اما بالاخره این کار را انجام داد.

هفته اول رقابت‌های لیگ برتر اسپانیا انجام شده و باشگاه رئال مادرید نیز بازی اول خود را انجام داده، اما نکته مهمتری که درباره این بازی وجود دارد نمایش خیره کننده کریم بنزما است. مهاجم فرانسوی رئال که سالهاست در این تیم می‌درخشد و قرارداد خود را نیز با این باشگاه به تازگی تمدید کرده است.

نه تنها بنزما روز به روز در امر گلزنی بهتر عمل می‌کند، بلکه در دوران سخت کنونی مادرید او همچنان ستاره کهکشانی هاست. بسیاری از هواداران باشگاه مادریدی اعتقاد دارند که چندی از بازیکنان تیمشان دیگر در حد و اندازه نام رئال مادرید نیستند، با این حال بنزما کسی است که هیچ گاه رئال نمی‌تواند به او پشت کند.

کارلو آنچلوتی نیز با تمجید از بنزما او را یک بازیکن بی نقص توصیف کرد: بنزما بازیکنی است که من نمی‌خواهم او را فقط یک مهاجم صدا کنم. بنزما بازیکن کاملی است و نمی‌شود او را به یک مهاجم صرف محدود کرد. او حتی از چهار یا پنج سال پیش خود نیز بهتر عمل می‌کند و این ستودنی است.

ژاوی کالجا، سرمربی آلاوس نیز از عملکرد بنزما در بازی اول لیگ برابر تیمش تمجید کرد: بهترین بازیکنان تیم حریف را بی نظم می‌کنند. بنزما نه تنها تهدیدی برای گلزنی است، بلکه یک بازیکن برتر است و متوقف کردن او با توجه به هوش بالایش کار بسیار دشواری برای مدافعان است.

کریم بنزما قرارداد خود را با رئال‌مادرید تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرد و بند فسخ قرارداد این مهاجم ۳۳ ساله رئال نیز ۱ بیلیون یورو است. بنزما از سال ۲۰۰۹ برای کهکشانی‌ها در ۳۸۴ بازی ۱۹۴ گل به ثمر رسانده است‌. آماری بی نظیر که نشان می‌دهد چرا سران باشگاه رئال مادرید دست بردار او نیستند چرا که در طول سالیان اخیر ستاره‌های بزرگی پا به رئال مادرید گذاشته‌اند و هر کدام سرانجام مسیر خود را از کهکشانی‌ها جدا کرده اند، اما کریم بنزما توانسته حضور بی نقص و پیشرفتی متداوم داشته باشد.

کد خبر 515965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.