"آیت الله فقیه ایمانی" از کارنامه بسیار ارزشمندی برخوردار است

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان اصفهان گفت: آیت الله فقیه ایمانی از کارنامه بسیار ارزشمندی برخوردار است و در تمام موضوعات تحصیلات، شاگردپروری، خدمت به حوزه تشیع و سنگربانی از امامت و ولایت نمرات بسیار خوبی داشتند و مانند ایشان در حوزه علمیه کم داشتیم.

سیدحسین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آیت الله فقیه ایمانی از خیران خوب حوزه سلامت بودند و در این حوزه آثار و خدمات ارزشمندی داشتند و به عنوان الگو برای دیگر طلاب باید مطرح شوند.

وی با اشاره به اینکه وجود ایشان برکات بسیاری برای اصفهان داشت، افزود: دیگر طلاب باید بدانند ایشان در جامعه کارکردها و خدمات اجتماعی بسیاری داشتند و در حوزه تدریس، تربیت طلاب، خدمات اجتماعی و سلامت، مسجدسازی، بیمارستان سازی و مدرسه سازی بسیار فعال بودند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان اصفهان تصریح کرد: حاج آقا کمال فقیه ایمانی از مقبولیت بسیار خوب اجتماعی در اصفهان برخوردار بودند و بین مردم مقبول بودند و مردم به ایشان ارادت داشتند.

رضازاده اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های مهم یک روحانی این است که سطح مقبولیت اجتماعی بالایی داشته باشد و علاوه بر فعالیت در مباحث دینی از ظرفیت‌های موجود برای کارهای اجتماعی استفاده کند.

وی در تشریح روحیات این روحانی خیرخواه گفت: مردم ایشان را قبول داشتند و به ایشان علاقمند بودند و به همین دلیل توانست با مقبولیت خوبی که داشت بیمارستان سوانح و سوختگی اصفهان را پایه گذاری کند و اگرچه بانی مالی این بیمارستان حاج کاظم فیروزه‌ای بود اما ایشان هم میاندار، هدایت کننده و مشوق این کار بودند و پیگیری‌های ایشان برای این بیمارستان ثمر داد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان اصفهان اظهار کرد: در احداث بیمارستان کودکان امام حسین (ع) هم که در حال حاضر تنها بیمارستان کودکان اصفهان است تلاش‌های بسیاری داشتند و اگر امروز این بیمارستان نبود در حوزه درمان کودکان مشکلات بسیاری داشتیم و امروز این بیمارستان خدمات ارزشمندی ارائه می‌دهد همچنین بیمارستان حضرت زهرا (س) که در منطقه زینبیه فعال است هم خدمات بسیار زیادی دارد.

وی در خصوص فضائل اخلاقی این روحانی برجسته اظهار کرد: در زمان ساخت یک مسجد دیدم ایشان قبای خود را درآوردند و به کمک کارگران رفتند و اینکه یک روحانی با چنین جایگاهی برای امور خیر اینچنین تلاش کند بسیار مهم است و باید ایشان الگوی همه طلاب باشند.

رضازاده تصریح کرد: آیت الله فقیه ایمانی از کارنامه بسیار ارزشمندی برخوردار است و در تمام موضوعات تحصیلات، شاگردپروری، خدمت به حوزه تشیع و سنگربانی از امامت و ولایت نمرات بسیار خوبی داشتند و مانند ایشان در حوزه علمیه کم داشتیم.

کد خبر 515948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.