با چند میلیون تومان می‌توان در تهران خانه اجاره کرد؟

رهن و اجاره ملک در مناطق سید خندان، الهیه، امیرآباد، بلوار کشاورز و حسن آباد تهران، از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رهن کامل شروع شده و به ۵۰ میلیون تومان نیز می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و بر اساس داده‌های ثبت شده در یکی از اپلیکیشن‌های رهن و اجاره املاک، برای اجاره ملکی با متراژ بیش از ۲۰۰ متر در محدوده خیابان فرشته حداقل رهن اعلام شده ۴۰۰ میلیون تومان است که اجاره‌ای ۸۵ میلیون تومانی نیز برای آن باید پرداخت کرد؛ البته در این منطقه می‌توان با پرداخت مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، یک منزل مسکونی ۲۵۰ متری را رهن کامل کرد. همچنین قیمت رهن و اجاره آپارتمان در این منطقه از ۲۰۰ میلیون تومان رهن و هر ماه ۲۵ میلیون تومان اجاره شروع می‌شود.

در منطقه سید خندان برای رهن و اجاره آپارتمانی با متراژی در حدود ۵۰ تا ۷۰ متر، لازم است حداقل ۱۰۰ میلیون تومان رهن پرداخته که در ازای آن مبلغ اجاره ماهیانه از دو میلیون تومان شروع شده و به پنج میلیون تومان می‌رسد.

در امیرآباد برای آپارتمان‌هایی با متراژ بیش از ۱۰۰ متر، مبلغ رهن و اجاره از ۳۰۰ میلیون تومان رهن و اجاره ۱۲ میلیون تومان شروع شده و به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رهن کامل نیز می‌رسد. در این منطقه همچنین آگهی‌ای ثبت شده که بر اساس آن یک پارکینگ آپارتمان با ودیعه دو میلیون و اجاره ماهیانه ۶۰۰ هزار تومان برای متقاضیان به اشتراک گذاشته شده است.

در محدوده بلوار کشاورز، آپارتمان‌هایی با متراژ کمتر از ۱۰۰ متر در لیست آگهی‌ها ثبت شده که مبلغ رهن آن از ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره هشت میلیون تومان شروع شده و به رهن کامل ۶۶۰ میلیون تومانی نیز می‌رسد.

علاوه بر این موارد، در حسن آباد نیز خانه‌های قدیمی تر با مبالغی از جمله ۵۰ میلیون تومان رهن آگهی شده است.

کد خبر 515913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.