فولادگر: آیت الله فقیه ایمانی همیشه در کنار مردم ایستاد

نماینده سابق اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: از جمله فضائل بارز آیت الله فقیه ایمانی، روحیه مردمی‌اش بود و همواره در تمامی مقاطع زمانی در کنار مردم ایستاد.

حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص فضائل آیت الله فقیه ایمانی اظهار کرد: وی از جمله روحانیون انقلابی و مجاهد اصفهان بود که با شروع نهضت انقلاب، از پیشتازان فعالیت‌های انقلابی و مبارزاتی با رژیم سابق در اصفهان بود.

وی افزود: پس از تشکیل و استقرار نظام جمهوری اسلامی، آیت الله فقیه ایمانی در راستای کمک به جبهه‌های دفاع مقدس خدمات فراوانی را از خود به جای گذاشت. از جمله فضائل بارز وی، روحیه مردمی‌اش بود و همواره در تمامی مقاطع زمانی در کنار مردم ایستاد.

نماینده سابق اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وی کارنامه ارزنده‌ای در زمینه تأسیس خیریه‌ها و کمک به نیازمندان، مؤسسات عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و حوزوی از خود به جای گذاشت. تلاش‌های آیت الله فقیه ایمانی در زمینه راه اندازی بیمارستان امام موسی کاظم (ع)، امام حسین (ع) و حوزه‌های علمیه ستودنی است.

فولادگر تاکید کرد: آیت الله فقیه ایمانی روحانی مورد اعتماد امام (ره) و رهبر انقلاب بود؛ زیرا در زمان حیاتش، نمایندگی جمع‌آوری وجوهات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در اصفهان بر عهده داشت.

کد خبر 515904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.