تبلت ایسوس Chrome book Detachable CZ1 چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت ایسوس اخیرا از تبلت جدید خود به نام Chromebook Detachable CZ1 رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ایسوس چندین ماه پس از عرضه تبلت Chromebook Detachable CM3 تبلت جدید خود با نام Chromebook Detachable CZ1 را معرفی کرد. تبلت جدید شرکت ایسوس دارای طراحی بسیار مقاوم است؛ به طوری که لبه‌های آن دارای روکش لاستیکی است، بنابراین در صورت ضربه خوردن مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد. علاوه بر این، پنل پشتی آن دارای بافت سه بعدی است که اثر انگشت روی آن باقی نخواهد ماند.

تبلت ایسوس Chromebook Detachable CZ1 دارای صفحه نمایش لمسی LCD 10.1 اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰ * ۱۹۲۰ پیکسلی و نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ است. این محصول به همراه یک صفحه کلید جداشدنی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. تبلت جدید شرکت ایسوس به تراشه مدیاتک Kompanio 500 معروف به MT8183 مجهز شده است که با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه شده است.

از دیگر ویژگی‌های این تبلت می‌توان به بلندگوهای استریو، جک هدفون، پورت USB-C، قلم Stylus و صفحه کلید جدا شدنی با ارتفاع کلید ۱.۵ میلیمتری اشاره کرد. انرژی مورد نیاز تبلت جدید ایسوس با استفاده از یک باتری ۲۷ وات ساعتی تأمین می‌شود، شرکت سازنده نیز اعلام کرده است که با هر بار شارژ این محصول می‌توان به مدت ۱۱ ساعت از آن استفاده کرد. شارژ تبلت ایسوس Chromebook Detachable CZ1 از طریق شارژر ۴۵ واتی Type-C شارژ می‌شود. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ عرضه تبلت جدید شرکت ایسوس در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 515896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.