رهبر: آیت‌الله فقیه ایمانی یک روحانی خدمتگذار بود

امام جمعه موقت اصفهان گفت: آیت‌الله فقیه ایمانی روحانی وارسته، با اخلاق و مردم‌داری بود که همواره اخلاق نیکو را سر لوحه کار خود قرار داده بود. می‌توان گفت وی الگو و یک روحانی خدمتگذار بود.

حجت السلام محمد تقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص فضائل آیت الله فقیه ایمانی اظهار کرد: من از حوزه علمیه قم و کلاس‌های درس امام خمینی (ره) با حاج آقا کمال فقیه ایمانی آشنا شدم؛ وی در ابتدای پیروزی انقلاب سخنرانی‌های آموزنده و هدایتگری را برای مردم انجام داد و از روحانیون انقلابی و مبلغین شهر اصفهان بود.

وی افزود: خدمات این روحانی بزرگوار در منظر اذهان عمومی محسوس است؛ زیرا در بسیاری از فعالیت‌های خیری که در شهر اصفهان انجام شده از جمله ساخت مدرسه، مسجد، کتابخانه و حوزه علمیه، وی نقش به سزایی ایفا می‌کرد.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: از جمله خدمات وی، راه اندازی کتابخانه امیرالمومنین (ع) در اصفهان بود که طی سال‌های گذشته این کتابخانه به یک مرکزی علمی تبدیل شده و دستاوردهای بسیار ارزنده‌ای را در زمینه‌های فقهی و دینی در زبان‌های مختلف کسب کرده است.

رهبر خاطرنشان کرد: وی روحانی وارسته، با اخلاق و مردم داری بود که همواره اخلاق نیکو را سر لوحه کار خود قرار داده بود. می‌توان گفت آیت الله فقیه ایمانی الگوی و یک روحانی خدمتگذار بود.

کد خبر 515838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.