مومنی مقدم: داوران هم مثل بازیکنان به تمرین نیاز دارند

خبرگزاری ایمنا: تیم والیبال گیتی پسند در سه هفته اخیر رقابت های لیگ برتر با حضور غلامرضا مومنی مقدم نتایج خوبی کسب کرده است، این مربی رفاقت و دوستی را فاکتور اصلی مورد نیاز برای ادامه روند پیروزی های گیتی پسند می داند.

غلامرضا مومنی مقدم در ارتباط با بازی گیتی پسند برابر میزان خراسان رضوی به ایمنا گفت: ست اول و دوم، بازی خوبی به نمایش گذاشتیم، اما در ست سوم علاوه بر اینکه انگیزه بازیکنان به لحاظ اینکه تصور می کردند حریف ضعیف است کاهش پیدا کرد؛ اشتباهات خط نگهدارها هم تاثیر گذار بود تا این ست را از دست بدهیم.
وی ادامه داد: در بازی برابر میزان به دلیل انگیزه کم بازیکنان در حد و اندازه های فنی خود نبودند این مساله را بارها به بازیکنان گوشزد کردم که با انگیزه صددرصد برابر همه تیم ها مخصوصا تیم های ضعیف تر قرار بگیرند همان طور که برابر کاله و گنبد به میدان رفتیم و پیروز شدیم اما بحران انگیزه نیز کم کم در حال برطرف شدن است.
مومنی مقدم در ارتباط با اعتراضات بسیار گیتی پسندی ها به داوری دیدار گفت: نمی خواهیم بگوییم داوری غرض ورزانه است اما اشتباه در پرچم زدن خط نگهدارهای اصفهانی در بازی های خانگی ما ممکن است دردسرساز شود، البته این مشکل برای گیتی پسند دو جانبه است چون در بازی های خارج از خانه هم امتیازات زیادی را به خاطر این اشتباهات از دست داده ایم.
وی افزود: به اعتقاد من همانطور که بازیکنان به تمرین نیاز دارند داوران هم به تمرین نیاز دارند. اگر هیات والیبال اصفهان خط نگهدارهایی که در دیدارهای لیگ برتر پرچم می زنند را در رقابت های بیشتری شرکت دهد این خود تمرینی برای آنها می شود تا اشتباهات کم کم کمتر شود.
گیتی پسند در حالی که در ست چهارم امتیازات زیادی را از دست داد با ورود فورتادو به زمین موفق به جبران شد تا پیروز این دیدار شود. مومنی مقدم در خصوص عملکرد بازارگرد و تعویض وی با فورتادو گفت: بازارگرد بازیکن ملی پوش و با شخصیتی است ضمن اینکه توانایی بالایی نیز دارد و در بازی سختی که برابر کاله داشتیم پرامتیازترین بازیکن میدان لقب گرفت اما در زمانی که تصور می کردم فورتادو با استفاده از قدرت بدنی بالا می تواند مثمر ثمر باشد تصمیم به تعویض وی گرفتم و اتفاقا موفق نیز شدیم.
وی در خصوص ادامه فعالیتش در تیم والیبال گیتی پسند به عنوان سرمربی تصریح کرد: هنوز با باشگاه صحبت قطعی در این خصوص نکرده ام و حکمم را نزده اند. اما در سه بازی که هدایت تیم را برعهده داشتم نتایج خوبی گرفتیم و امکان ادامه فعالیتم در تیم زیاد است.
مومنی مقدم اضافه کرد: فاکتوری که گیتی پسند به آن نیاز دارد رفاقت است. در مدتی که به عنوان مربی این تیم را هدایت می کنم سعی کردم با رفاقت و دوستی انگیزه مضاعفی برای ادامه کار در تیم ایجاد کنم.
/۱۱

کد خبر 51582

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.