پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در پی درگذشت آیت الله فقیه ایمانی

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در پی درگذشت «آیت الله سید کمال فقیه ایمانی» پیامی را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در متن پیام محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء

ضایعه غم بار و مصیبت جانکاه درگذشت عالم عامل و خیراندیش «حضرت آیت الله حاج سید کمال فقیه ایمانی» اندوهی در دل مردم متدین و ولایت مدار اصفهان ایجاد کرد.

این عالم ربانی از یاران وفادار حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود که در عمر با برکت خود، آثار ارزشمند و خدمات شایانی به حوزه‌های علمیه و در راستای ترویج و تبلیغ اسلام ناب محمدی انجام داد که از این جمله می‌توان به تلاش ایشان در پدید آوردن تفسیر قرآن به زبان انگلیسی و روسی با عنوان «نورالقرآن فی تفسیر القرآن» اشاره کرد.

خیراندیشی و نیکوکاری این عالم ربانی، یادگارهای ارزشمندی به ویژه در نظام سلامت در شهر اصفهان با تأسیس چندین بیمارستان، کتابخانه و انجمن‌های خیریه بجا گذاشته که از برکات اجتماعی زندگی این عالم جلیل القدر محسوب می‌شود.

اینجانب به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، درگذشت این عالم ربانی را محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، علما، روحانیون، مردم متدین اصفهان و همچنین خانواده معزز ایشان تسلیت عرض نموده و برای روح مطهر آن عالم راحل در ایام شهادت سید و سالار شهیدان، رحمت و غفران الهی از درگاه خداوند منان مسئلت می‌کنم.»

کد خبر 515812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.