پیگیری فراکسیون اهل سنت مجلس برای برخورد با فرد هتاک به برخی مذاهب کشور

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس از پیگیری سریع فراکسیون اهل سنت مجلس جهت شناسایی و برخورد با عوامل هتاک در یکی از هیات‌های جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایمنا، جلال محمودزاده از پیگیری سریع رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس جهت شناسایی و برخورد با عوامل هتاک به مذاهب در یکی از هیأت‌های جنوب تهران خبر داد و گفت: ۲۸ مرداد ماه، حوالی ظهر در یک مراسم عزاداری در جنوب تهران به مقدسات مذاهب توهین شد. فیلم این مراسم در بین مردم پخش شد و ناراحتی و انتقاد علمای و ایرانیان اهل تسنن را به دنبال داشت.

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس گفت: از شب گذشته از طریق وزیر اطلاعات و فرمانده نیروی انتظامی پیگیری کردیم تا عاملان این ماجرا را دستگیر کنند هدف این است که دوباره این اشخاص که رفتار آنان در تضاد با رهنمودهای رهبری معظم انقلاب و مخالف قانون بوده و عامل برهم زدن وحدت جامعه و جریحه دار کردن احساسات جامعه اهل سنت کشور هستند، تکرار نشود دقایقی پیش به بنده اطلاع دادند که افراد خاطی دستگیر شدند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس با اشاره به تصویب قانونی در خصوص توهین به مذاهب در سال ۹۸ گفت: قانونی تصویب شده تا توهین کنندگان به مقدسات مردم مجازات شوند. طبق قانون مجازات اسلامی با این افراد برخورد خواهد شد ماده ۵۱۳ قانون مجازات اسلامی در مورد این موضوع است.

منبع: ایسنا

کد خبر 515807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.