۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
غیبت مسی در بازی برابر برست

اعجوبه آرژانتینی همچنان غایب خواهد بود و نمی‌تواند اولین بازی خود برای پاریسی‌ها را انجام دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، لیونل مسی در بازی روز جمعه لیگ برتر فرانسه به همراه نیمار در ترکیب پاری سن ژرمن قرار نخواهد گرفت. همچنین سرخیو راموس، بازیکن اسپانیایی تازه وارد این تیم نیز قادر به حضور در این بازی نیست.

روزنامه فرانسوی L'Equipe گزارش داد که لیونل مسی، خرید جدید PSG برای بازی روز جمعه لیگ دسته اول فرانسه در برابر برست در ترکیب تیم پاری سن ژرمن قرار نخواهد گرفت و همچنین نیمار، هم تیمی سابقش در بارسلونا نیز از ترکیب کنار گذاشته شده است.

خریدهای دیگر پاریسی‌ها از جمله دروازبان مطرح ایتالیایی یعنی جانلوئیجی دوناروما، دروازبان قهرمان یورو ۲۰۲۰ ایتالیا، در کنار هموطن خود مارکو وراتی، مارکینوس و آن خل دی ماریا به این بازی دعوت شده‌اند و باید منتظر نقش آفرینی آن‌ها باشیم.

مسی پس از کمک به آرژانتین برای قهرمانی در کوپا آمریکا، یک ماه تمرین نکرده بود و همین مسئله باعث شد تا این بازیکن تصمیم بگیرد در بازی‌های ابتدایی پی اس جی غایب باشد تا با آمادگی بیشتری به میادین بازگردد. سرخیو راموس و نیمار هنوز در تلاش برای آماده سازی کامل بدن خود برای شروع مسابقات هستند و انتظار می‌رود اولین باز فصل خود در پاریس سن ژرمن را پس از استراحت بین‌المللی اوایل سپتامبر انجام دهند.

اگر پاری سن ژرمن برست را شکست دهد، آمار خوب سه پیروزی در سه مسابقه اول خود در لیگ را به جا خواهد گذاشت و به این ترتیب، غول متمول پاریس یک بار دیگر شانس اصلی قهرمانی در لیگ خواهد بود. البته نباید فراموش کرد که سال گذشته تیم لیل موفق به کسب عنوان قهرمانی شد اما در این فصل پاریسی‌ها شروع خوبی بدون خریدهای تازه خود داشته‌اند و با اضافه شدن تمامی بازیکنان، ترکیبی متشکل از بازیکنان استثنایی در اختیار خواهند داشت.

کد خبر 515770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.