امیری: یکی از انگیزه‌هایم برای تمدید، لیگ قهرمانان آسیا بود

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید یکی از انگیزه‌هایش برای تمدید قراردادش، لیگ قهرمانان آسیا بود.

به گزارش ایمنا، وحید امیری پس از تمدید قراردادش با پرسپولیس، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم این سعادت نصیبم شد و یک قرارداد سه ساله بستیم و امیدوارم هم برای من و هم برای باشگاه بزرگ پرسپولیس پر خیر و برکت باشد. ان‌شاءالله بتوانیم موفقیت چند سال اخیر را تداوم ببخشیم.

وی درباره اینکه آیا سایر بازیکنان هم برای تمدید به باشگاه خواهند آمد یا خیر، افزود: بله ان‌شاءالله می‌آیند. خودم سه روز قبل با باشگاه توافق کردم اما به خاطر تاسوعا و عاشورا ترجیح دادیم بعد از آن امضا کنیم. آن طور که من خبر دارم، سایر بازیکنان هم تمدید می‌کنند.

این بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس یاد آور شد: قهرمانی همیشه سخت است و تلاش و زحمت می‌خواهد. مطمئن هستم ما می‌توانیم با تلاش بیشتر این قهرمانی‌ها را تکرار کنیم اما این موضوع ساده نیست.

امیری درباره حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: یکی از انگیزه‌های شخصی من همین بازی‌های آسیایی است. امیدوارم آن چیزی که هواداران پرسپولیس لایق آن بودند و به آن نرسیدند را به آنها هدیه کنیم. کار سختی است و ما هم تلاش می‌کنیم چون می‌دانیم در چه باشگاهی بازی می‌کنیم.

وی درباره جدایی احمد نورالله‌ی هم گفت: صحبت درباره احمد نورالله‌ی درست نیست. او دین خودش را به پرسپولیس ادا کرد و در چند بازی آخر با دیسک کمر برای تیم بازی می‌کرد. او فرزند پرسپولیس است.

منبع: ایسنا

کد خبر 515765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.