پانصد و پنجاه روز ایستادگی کادر درمان در مقابل کرونا

مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ایران با اشاره به یکم شهریور، روز پزشک گفت: همکاران من الان حدود پانصد و پنجاه روز ایستادگی در مقابل کرونا را تجربه کرده‌اند. از کسانی که نالیاقتی کردند و در همه‌گیری کرونا سو مدیریت کردند هرگز نمی‌گذریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین کرمانپور در اینستاگرام خود نوشت:

"دوستان عزیزم!
یکم شهریور، روز پزشک است. چند روز بعدش هم روز داروساز!
همکاران من الان حدود پانصد و پنجاه روز ایستادگی در مقابل کرونا را تجربه کرده‌اند. از کسانی که نالیاقتی کردند و در همه‌گیری کرونا سو مدیریت کردند هرگز نمی‌گذریم و در این نگذشتن کنار شماییم اما بودند هم تعداد زیادی از دوستان من اعم از پزشک، داروساز، دندانپزشک، پرستار، فیزیوتراپیست، علوم آزمایشگاهی، تصویربردار، گفتاردرمان، بهیار، خدمه، تأسیسات و… که از جانشان گذشتند و ایستادند تا نیافتد زندگی!
یک تمنا دارم، اول داستان را بخوانید. نمی‌دانم کی نوشته است، اگر کسی می‌داند بگوید تا اسم عزیزش را اینجا به یادگار بگذارم.
دو: شما «جمال» من و ما، هم زیر این پست و هم دایرکت با هشتک پانصد و پنجاه روز ایستادگی، برای ما جملاتی بنویسید یا تصویری بفرستید یا کلیپی ارسال نمائید و یا حتی موسیقی بزنید که دوستان من با دیدن آن «کمال» و بزرگواری شما را دریافته، روحیه بگیرییم و دوام بیاوریم.
«جمال» ما باشید و در نوشتن و گفتن و ارسال دریغ نکنید. تشکرات مرسوم را کنار بگذارید. اجازه دهید قلبتان بیاید در قلب ما! راه را هموار کنید.
فدای مرامتان! "

پانصد و پنجاه روز ایستادگی کادر درمان در مقابل کرونا

کد خبر 515730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.