نخستین مرکز خودرویی واکسیناسیون کرونا در بندرانزلی راه اندازی می شود

سرپرست شهرداری بندرانزلی از راه اندازی نخستین مرکز خودرویی واکسیناسیون کرونا در این شهر خبر داد.

مهدی خلیلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به منظور تسهیل در واکسیناسیون شهروندان بندرانزلی، با مشارکت شهرداری و شبکه بهداشت و درمان شهرستان، نخستین ایستگاه خودرویی واکسیناسیون کرونا در جایگاه CNG شهید گل آور در انتهای کلویر دو راه اندازی می‌شود.

وی افزود: جایگاه CNG شهید گل آور انزلی مدتی است که تعطیل شده و دارای رمپ ورود و خروج و امکانات لازم است که روز سه شنبه اعضای ستاد کرونای این شهرستان پس از بازدید، آن را به عنوان محل واکسیناسیون خودرویی انتخاب کردند.

سرپرست شهرداری بندرانزلی خاطرنشان کرد: اکنون در حال آماده سازی جایگاه CNG هستیم تا ظرف چند روز آینده به عنوان مرکز خودرویی واکسیناسیون کرونا فعالیت خود را آغاز کند.

خلیلی یادآور شد: شهرداری بندرانزلی تمامی تلاش و همکاری خود را با کادر درمان در این برهه حساس به کار بسته است تا شهروندان این شهر بتوانند با خیالی آسوده‌تر و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به تزریق واکسن علیه بیماری کووید _۱۹ اقدام کنند.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است و این شهرستان اکنون در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد.

کد خبر 515686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.