عملیات ضدعفونی روزانه انجام می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت:به شکل مرتب آرامستان ها، سازمان‌های وابسته به شهرداری، پارک‌ها و ترمینال‌های آزادی و سامان شهر کرد ضدعفونی می‌شود.

محمدرضا محمدیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به شکل مرتب آرامستان ها، سازمان‌های وابسته به شهرداری، پارک‌ها و ترمینال‌های آزادی و سامان ضدعفونی می‌شود.

وی با اشاره به پیک پنجم کرونا، افزود: معمولاً دو روز یکبار مراکز نامبرده ضد عفونی می‌شد، اما در این ایام بر اساس ضرورت هر روز عملیات ضدعفونی صورت می‌گیرد.

محمدیان تاکید کرد: با تعداد شش نیروی خدمات شهری شامل دو راننده و کارگر، دو نفر نیروی اداری این اقدام صورت می‌گیرد و بنا بر ضرورت می‌توان تعداد بیشتری نیرو تزریق کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد، عنوان کرد: همچنین دو دستگاه خودروی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری به همراه چهار نیرو در مواقع لزوم برای این مهم استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: از ابتدای آغاز کرونا در استان از سال ۹۸ تاکنون ۴۰ تن آب ژاول و وایتکس با اعتبار حدود ۶۰ میلیون تومان از محل اعتبارات شهرداری تهیه شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد، بر رعایت بیشتر پروتکل‌ها توسط مردم تاکید کرد و گفت: این امر بسیار مهم است با این وجود مردم در پارک‌ها تردد دارند.

کد خبر 515666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.