عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ مردادماه

در این بسته خبری از واکسیناسیون گسترده رانندگان‌ حمل و نقل عمومی گرگان تا شستشوی درختان نیشابور و توزیع بسته‌های ماسک رایگان میان هیئت‌های عزاداری در خرمشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

لایروبی کانال غربی فردیس

مجتبی کیانی، سرپرست منطقه یک شهرداری فردیس اظهار کرد: پیرو دستور سرپرست شهرداری فردیس پس از بازدید از کانال غربی و نقاط حادثه خیز سطح منطقه به منظور پیشگیری از وقوع بحران و آمادگی در برابر بارش‌های فصلی لایروبی کانال غربی اجرا شد.

آغاز گسترده واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی گرگان

مجید سعیدی، سرپرست شهرداری گرگان گفت: در این مرحله بیش از سه هزار نفر راننده تاکسی ۱۰۰ راننده اتوبوس درون شهری، یکهزار و ۵۰۰ راننده آژانس، یکهزار و ۲۰۰ راننده سرویس مدارس و یکهزار و ۵۰۰ راننده وانت تلفنی کمک راننده و کارکنان بخش خصوصی و دولتی اتوبوسرانی گرگان و کارکنان جایگاه‌های سوخت با مراجعه به سالن‌های لاله و قابوس، دز اول واکسن کرونا را دریافت می‌کنند.

مناسب سازی فضاهای شهری قروه

به مناسبت ایام محرم شهرداری قروه میدان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، خیابان‌های اصلی، میادین فرعی و ورودی شهرک‌ها را با پنج هزار متر ریسه، تعداد ۱۰۰ عدد پرچم و تعداد ۲۰ عدد بنر با شعار واقعه کربلا تزئین کرد.

توزیع بسته‌های ماسک رایگان میان هیئت‌های عزاداری در خرمشهر

بسته‌های ماسک رایگان توسط روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خرمشهر میان هیئت‌های عزاداری محرم در راستای حفظ سلامت عزاداران حسینی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توزیع شد.

تعطیلی دوشنبه بازار مهریز

حمیدرضا زارع بیدکی، سرپرست شهرداری مهریز از تعطیلی دوشنبه بازار مهریز تا اطلاع ثانوی و با توجه به دستورالعمل ستاد کرونا خبر داد.

آغاز شستشوی درختان شهر نیشابور

ناصر صدیقی، سرپرست شهرداری گفت: پس از بازدیدهای صورت گرفته و برگزاری جلسات مربوطه، کارشناسان این سازمان معتقدند با شروع فصول گرم سال، افزایش تدریجی دما از یک سو و تسریع فرآیند پیری و افزایش کرک برگ‌ها از سوی دیگر موجب افزایش جذب دوده و غبار در سطح آنها شده و از سوی دیگر تأمین دمای مورد نیاز و کوتاه شدن دوره رشد آفت نیز موجب تشدید خسارت آفاتی مانند برگ خواران، کنه‌ها و سفیدبالک‌ها می‌شود و از این جهت شستشوی درختان الزامی است.

ممنوعیت زیارت اهل قبور شهرکرد

سیداکبر نوربخش رضایی، سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد گفت: با توجه به اعمال محدودیت در آرامستان‌های شهرکرد در روز تاسوعا و عاشورای حسینی شهروندان برای زیارت اهل قبور به آرامستان مراجعه نکنند.

تعطیلی مشاغل غیرضروری لردگان

مجید محمدی، سرپرست شهرداری لردگان گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا، تعطیلی مشاغل غیرضروری در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 515521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.