‌انتخابی تیم ملی اسکواش زنان نیمه دوم شهریور برگزار می‌شود

سرمربی تیم ملی اسکواش زنان بانوان ایران گفت: نیمه دوم شهریور انتخابی تیم ملی را برگزار خواهیم کرد و از هفت بانویی که دعوت شده‌اند چهار نفر را برای اعزام به پیکارهای قهرمانی آسیا در مالزی انتخاب خواهند شد.

به گزارش ایمنا، نازنین حیدری اظهار کرد: مسابقات اسکواش قهرمانی آسیا در بخش تیمی، آبان ماه سال جاری به میزبانی مالزی برگزار خواهد و پس از آن نیز باید در رقابت‌های انفرادی در پاکستان به میدان برویم که این حضور مستلزم آمادگی ملی‌پوشان است.

وی ادامه داد: متأسفانه به دلیل شرایط بد کرونایی نتوانستیم آنطور که پیش‌بینی کرده بودیم اردوها و تمرینات را دنبال کنیم، البته در این مدت نفراتی که در تهران بودند را به صورت مستقیم زیر نظر داشتیم و بازیکنانی که خارج از تهران بودند را به صورت غیرحضوری مدیریت کردیم تا وضعیت آمادگی بدنی آنان حفظ شود. خوشبختانه از نظر آمادگی و توان جسمی مشکلی وجود ندارد اما باید انتخابی برگزار شود تا بهترین نفرات مشخص و برای حضور در این دو رویداد اعزام شوند.

سرمربی تیم ملی اسکواش زنان ایران یادآور شد: قرار بود انتخابی تیم ملی را طبق برنامه برگزار کنیم که متأسفانه به پیک جدید کرونا خوردیم و همه برنامه‌ها متوقف شد. از سوی دیگر از هفت بازیکنی که مد نظر داشتیم تا در انتخابی حضور داشته باشند سه نفر به کرونا مبتلا شدند که باید منتظر ماند تا هم شرایط بهتر شود و هم این نفرات بتوانند با طی کردن دوران قرنطینه خود، آماده حضور در مسابقات انتخابی شوند.

حیدری ادامه داد: برای برگزاری اردوها مشکلی نداریم و هر خواسته‌ای که داشتیم از سوی فدراسیون مورد موافقت قرار گرفت، اما شرایط به خوبی پیش نمی‌رود، از سویی دیگر ملی‌پوشان دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند اما فعلاً شرایط به گونه‌ای است که باید صبر کرد تا با بهبود شرایط اردوها را از سر بگیریم.

وی در خصوص حریفان آسیایی نیز گفت: تیم مالزی میزبان پیکارهای قهرمانی آسیا از یک سال گذشته در اردو است و بازیکنان این تیم فقط اجازه دارند در محل تمرین و خوابگاه حضور داشته باشند، همین برنامه را ما می‌خواستیم اجرایی کنیم اما به دلیل برگزاری بازی‌های المپیک توکیو، فضای کافی در اختیارمان نبود و نتوانستیم بازیکنان خود را در چنین شرایطی قرار دهیم. با این وضعیتی که وجود دارد در نیمه دوم شهریورماه انتخابی تیم ملی را برگزار خواهیم کرد و از ۷ بانویی که دعوت شده‌اند چهار نفر را برای اعزام معرفی می‌کنیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

منبع: ایرنا

کد خبر 515413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.